2007年2月28日 星期三

愛得太遲

錯失太易 愛得太遲
我怎想到 她忍不到那日子
盲目地發奮 忙忙忙從來未知
幸福會掠過 再也沒法說鍾意


愛一個字 也需要及時
只差一秒 心聲都已變歷史
為何未放肆 見我愛見的相知
要抱要吻要怎麼也好
不要相信一切有下次


相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒
能夠做到又有多少
未算少 足夠遺憾忘掉


多少抱憾 多少過路人
太懂估計 卻不懂愛錫自身
人人在發奮 想起他朝都興奮
但今晚未過 你要過也很吸引


縱不信運 你不過是人
理想很遠 愛於咫尺卻在等
來日別操心 趁你有能力開心
世界有太多東西發生
不要等到天上俯瞰



有人話點解而家既女仔咁短視,男仔發奮工作係想將來既生活好d,一切也是為兩個人的將而付出,女人卻自私地埋怨男人沒時間陪自己,只看到眼前。


曾幾何時,我都有咁既經歷.............點解男朋友成日都話忙,好多野做,每次都話想專心做左先得閒理我,習慣星期一至星期五工作星期六或日先出街拍拖,很多大理由大道理,我無可能任性的叫他不要做,唯有等。今日佢做完呢樣,聽日又會有下一樣要做,要做既野又點會做得完?


當時我就唸,唔通我呢世都要係咁等?等佢做好工作,考試,等佢升職,再升職......幾時係盡頭?七老八十? 到時我重响唔响度?


呢一刻你定個目標要完成,可能要一年兩年,到你達到呢個目標之後,你又會有下一個目標去進發,呢個目標可能高d,要三五七年先做到,做到之後你又會再有下一個更高既目標............人係要不斷前進,進步,我明白呢個道理,但係前進既時候你又有無唸過身邊有好多人或物你係見唔到,即使你見到,又有無唸過佢係咪跟得到你既步伐?


呢一刻你顧唔到咁多野,只可專注工作,我想像唔到將來會係點?呢種想法叫自私?短視?眼前活生生既我你理唔到,重邊有資格講將來?將來係點無人知,你重係唔係同我一齊都話唔定,你叫我點等.......如果我呢一刻唔開心,你又點可以叫我相信以後會開心呢?人係要不斷向前,你不斷向前走既同時我亦都會,世界亦都會不斷改變,唔會因為任何人而停低............


愛情從來都唔應該有錯與對,我只是憑我既感覺出發,怪只怪兩個人並唔係一致.........


今時今日聽到呢首歌, 有d感慨


珍惜眼前人.....我要時刻記在心!!!


 


沒有留言:

張貼留言