2007年2月5日 星期一

我的驕傲

啞妹做司儀,原來真係唔得...


之前同老公夾過稿….一句咁大把啦,其他自己執生!!!對於一向反應遲鈍,打電話都驚一大餐既我,一句稿,真係好無安全感。如果要句句寫哂出來背,作為大學生既我真係覺得好羞家,作為一個婚宴亦唔見得合用。因為婚宴進行其間,實在有太多既變數,講求既係轉數,臨場既應變,生硬背稿絕對唔得!!!


就係咁,我既第一次喺驚寒交迫下發生。原本以為驚既係面對一大群人講野,但原來呢一樣唔係我真正驚既野,而係我真係唔知講咩…唔知點樣講我要講既野出來係大方而自然…..好似請完新人進行簡單而隆重既切餅儀式後要新人開香賓,點樣講叫佢地開香賓呢? “開香賓啦唔該”? 唔係下話?好odd!!!


我知道老公知我驚所以佢儘量自己講,而我都相信佢絕對稱職,甚至會發揮到…….不過我想講佢實在發揮得好好,可以一個人由頭帶到尾,唔使人幫佢,或者應該話佢已經忘記左係有個人企响佢隔離suppose一齊帶住個宴會…..甚至乎佢已經忘我地自己走位遮住我…..咁個台就無啦啦多左個花樽…已經傻下傻下,重要俾人ignore…好核突!!!!


唔緊要既,樣衰都無人識我,哈哈!!! (我唯有咁唸!)


老公提議唔使我上台,但我始終覺得既然應承左人地做,就唔應該半途而廢。人家搵得我,唔理係咪就手,定還是想一男一女視覺效果好d,一定有佢既理由,既然應承得,就唔能夠有負所託,我唔能夠令佢既婚宴錦上添花,至少呢個角色扮演我係要扮到尾……..對我自己亦都係一個交代…..雖然心裡好明白自己係幾咁不濟,有人提出代我,我真係好想退縮,另一方面,我真係好憎自己咁渣,退縮係一種逃避,選擇逃避既話,我會鄙視自己。


我,雖然渣,但我唯一能夠做既係勇於面對,承擔!


呢一樣係我值得自傲既地方!


沒有留言:

張貼留言