2008年12月31日 星期三

4th Cycle


我同老公一路都無特別唸過幾時生BB,但係周圍嘅朋友或者係親戚,無論係先過或者係後過自己結婚嘅,都相繼有左BB甚至乎生埋,我地先開始發現呢個問題係要去正視,畢竟生BB都有期限!

 

我唸老公幾時都ready,係我成日都唔急咁!零七年無做舖頭,啱啱轉黎入境處做又唔多慣,福利又麻麻,果時就同老公講,等我轉埋工我就安心有BB嘞!後來發現搵番份咁上下嘅工又有d難,又要轉得成之餘都要做番一排先要得BB,真係唔知要等到幾時!無法啦!我就話,我除左結婚影婚紗相同蜜月外,都無時間去旅行,有左就有排都唔使去,所以大家都決定去一次旅行先再順其自然嘞!不過我份工頭一年都無大假攞,都有唸過攞no paid復活節去旅行,唔使等到contract完咁耐,但係no paid去旅行,加埋紅假,真係唔抵,唸落都唔急於幾個月啫,所以最尾都決定九月先去旅行!

 

之前都做過哂婚前檢查同婦女健康檢查,見人地好似話有BB就有,從來都無唸過有咩問題。上forum睇吓,先至發現好多人都好似我咁唸,一切又正常,但係都試好耐都唔得,咁我就開始知驚!可能因為咁我突然之間都有d壓力,見Ellen Law同我同時plan住有BB都有左,重要係2nd Cycle就有,都唔好話唔緊張!每次M黎前一定會痛好幾日先到,因為plan住生BB,所以一feel到痛我都會失望到喊!其實又唔係好急住要,但係唔知點解就真係驚同失望,可能我都唔應該睇咁多forum,等自己唔好亂唸野!

 

十二月三十一日,M應該今日黎,suppose我應該過左呢日先去驗吓,但係之前又無咩M痛,所以起身之後心血來潮驗吓,過左一陣就見到“+”,都有d意外,即刻叫醒老公睇,佢重問我即係點解,我話即係bingo左,因為枝tester响日本買嘅,佢重問係唔係“+”就代表bingo架?我攞埋張説明書俾佢睇,佢先至識傻笑,重讚我叻,哈哈!

 

都好開心第四個Cyclebingo,因為之前我地好擔心有問題,雖然人地話試一年唔得先睇醫生,但forum d人試半年唔得都仆去睇,攪到我地幾咁有壓力!


沒有留言:

張貼留言