2009年1月1日 星期四

4 week 1day

今日即刻走去醫生度驗孕,唸住攞埋醫生證明交俾公司,點知醫生同我講“你應該有左”,因為醫生嘅tester嘅“+”比較淺色,所以呢個醫生好保守咁講“應該”,佢都無唸住俾咩我,係我問佢攞懷孕證明,因為forum嘅人都話驗到通常醫生就自動會俾,唔係我使咩俾錢佢驗喎,自己都驗到啦!個醫生話佢唔會俾咩證明,因為預產期遲d睇專科醫生會俾,佢話佢會俾番個report我,我咪唸住ok啦!點知姑娘俾份咩野我?原來只係寫住“The pregnancy test for the captioned patient: positive (weakly)”,睇完之後都嬲爆,咁都叫report,咁簡單!重要括住weakly,咁即係點呀,同我無睇佢之前都無分別嘅!

 

我地唯有唸我地太早驗,係咁架嘞,forum嘅人都有講過太早驗會淺色d!不過因為聖誕果排唔知有左,重飲過酒,咁我又驚驚地囉!

沒有留言:

張貼留言