2010年2月13日 星期六

轉身

Ellen個仔三個月就識轉身好勁,Ambrose一直都唔識轉身,而且都唔覺佢有意慾轉身咁,初初都諗住唔好同人比,個個b都唔同,三個月識轉身係超快,睇書就話六個月最遲七個月之前會識,反正識轉身之後要睇得實d,我都唔急嘅!不過話唔急唔急都唔想佢太遲啦,驚架麻!身邊嘅人又不斷話Ambrose重遲識轉身都唔奇,又話冬天多衫難轉身喎,好多理由架,不過我都唔太相信,尤其是冬天多衫呢個原因,因為我哋都係俾Ambrose著兩件衫之麻,又唔重,唔會話著到腫哂,anyway,無辦法啦,唯有等吓,只係越接近六個月個心就越急咁!

 

今晚食完團年飯返屋企,老公送奶奶返屋企,我就自己湊Ambrose,諗住同佢換佢舒服d嘅衫瞓,點知佢係咁打側身想走佬,側側吓直頭轉左身,過程都好快,好surprised!不過可能第一次轉到身,佢未識伸返隻手出黎,就咁紮住左,我諗佢自己都覺得好神奇,個樣係思考狀,我即刻幫佢伸返隻手出黎,同埋抱起佢稱讚佢!

 

呢個第一次黎得好突然,不過真係好開心可以親身見證到!

沒有留言:

張貼留言