2010年3月3日 星期三

轉身之後

自從年三十晚我親身見證了Ambrose第一次轉身後,老公在年初一早上也看到了,大家都很興奮,因為相比起會用手拿玩具,轉身似乎是一項比較明顯的大動作,這亦意味著將來的某一天Ambrose會爬行,他的世界從此便不一樣了!

 

話說回來,自從Ambrose學會轉身,我哋都會不停用玩具鼓勵佢轉身,不過心態只係想睇佢轉身果個攪笑樣多過想同佢運動!Ambrose通常平瞓嘅時候想轉身,佢唔係將個身直接打側先,而係將兩隻腳舉高半空,然後用雙手捉住雙腳,再將兩隻腳發去一邊,咁佢先打側到個身,唔知係咪因為佢重所以平瞓時自己唔可以隨意打側身而要舉高腳用手借力發個人過一邊呢?當佢打側身之後佢就會係咁用個頭呀身呀典吓典吓就轉左身喇,過程係幾好笑架!不過當同佢換片或換衫嘅時候,佢會係咁走佬,典左典右就唔使點舉高隻腳先發到個身向一邊,繼而好快就扒左响度,攪到換衫同換片都好似打仗咁,我開始諗係咪要同佢著學習褲呢,因為換片係一定要瞓响度先換到架麻!

 

換片都重可以放番high chair度換,等佢無位走轉唔到身!床就唔可以轉過張細啦!自從Ambrose識轉身之後,佢夜晚瞓覺都越黎越大動作!以前可能係瞓左响度唔郁,之後係瞓瞓吓一係典左向上一係典左落下面,但都係直瞓,再大d就係瞓到打橫,個頭同腳就啱啱卡在床嘅濶度裡面,見到都覺得辛苦,但佢又瞓到架喎,到而家識得反身,真係煩喇!唔計佢晚晚嘈嘈嘅呼吸聲同食手聲,轉身郁黎郁去抓床圍嘅聲同偶然嘅喊聲之外,佢好興半夜反身扒响度瞓,再唔係佢反左身反醒左就周圍望唔瞓,攪到本身我都會一晚醒幾次睇佢會唔會“褲”被同卡左响張床度,而家係俾佢再嘈醒,又要搬番佢啱位,搬完又好快典左去第二度又再搬,但又驚搬醒佢,攪到我成個人都醒哂,重要如果佢反身反醒左周圍望,我又唔可以起身氹佢瞓番,驚佢以為我同佢玩唔肯瞓,但佢扒响度唔瞓我又唔可以唔理,唯有瞓响度咪起對眼“莊”佢,睇佢玩幾耐先再瞓,快則五至十分鐘,慢則半個鐘至九個字,唉!一場覺有幾多個“半個鐘至九個字”呀?所以而家真係一場覺係分左N咁多次瞓,好疲累呀!

 

原來Ambrose會轉身唔止意味住佢嘅世界從此不一樣之外,我嘅世界從此都不一樣呀!

沒有留言:

張貼留言