2014年3月8日 星期六

又發燒

係而家嘅菌勁左?定係我嘅身體差左呢?以前成日覺得大人唔會成日發燒,但呢幾年發現,隔幾個月,我就會發吓燒,而且有時仲唔係燒一日半日咁,而係兩日、甚至三日!

三月三日,起身出門時,魔鬼老公話不如唔好返工陪佢喎,我話其實都有少少喉嚨痛,作病,不過都換好哂衫喇,唔返工之後仲大把野做返,所以照返工。點知,响公司嘅時侯就開始係咁閃電式頭痛,周身肌肉痛。呢幾年,發多左燒,我已經好清楚,呢d症狀,一定係發燒!除左頭痛肌肉痛,呢幾年發燒,d皮膚係會痛到連俾風吹到,開水喉嘅水滴到,都會痛到入心入肺!放工返去同Ambrose食完晚飯,已經支持唔住,响房暈低咁濟!呢一晚,食左特效必利痛,燒是退了。

三月四日,清晨時間,應該係藥力過左無起身再食,所以又發燒了。當然,真的要請病假了!諗住都係睇退燒,只係想攞張醫生紙請假,邊個醫生都無所謂啦,退燒藥應該間間差不多吧!所以去左一間平時有去開但少d人睇嘅診所度,但撞著個頂更醫生,講野無氣無力,完全聽唔到佢講野,睇佢個樣似中醫多個似西醫,真係好後悔睇左佢!自己知自己事,感覺身體真的很虛弱,大膽地問醫生可唔可以開兩日病假俾我,點知個醫生頭都唔抬就話一日就夠!其實,佢又唔係我,佢點知一日就夠呢?!呢一日,食住佢開嘅藥,成日都無退過燒,一直在房昏睡!

三月五日,發住燒又要走出去睇醫生,都係尋日個頂更醫生害的,藥又食唔好人,又唔肯開多日假,搞到半條人命都要死出去!今次,當然要換個醫生啦,但代價就係多人睇,要等好耐囉!呢次,食左藥,可以退燒了!

三月六日,清晨時間退了燒,身體仍然好虛弱,但已經放了兩天病假,不好意思再請假吧!所以好辛苦的起身返工,不到下午時間,又開始感覺到很有發燒的感覺,有點難以置信!捱到放工回家探熱,真的又發燒了!感覺真的有點恐怖,未試過燒幾日都反覆唔退,有d驚!

三月七日,都係頂唔住再請病假了。用左近兩個鐘等睇醫生,之前只不過有六個人輪侯,唔明點解個醫生好似嘆慢板,成日都唔叫人入去。最慘就係,等左成兩個鐘,佢見我都無幾分鐘,然後同我講,係要靠我自已打低d細菌,跟手收到同前日一模一樣嘅藥,真係激死人!

三月八日,終於,正式退燒了!不過身體仍未恢復到,雖然好肚餓,沒有胃口,每次食野都係食左幾啖後食唔落,未飽但又食唔到!最大得萫,就係個肚腩細左!

問我,係咪感冒?其實除左發燒同喉嚨有少少痛,其他咩症狀都無,只係不停燒、發冷、皮膚痛,真係唔多似感冒,真的好奇怪!

沒有留言:

張貼留言