2007年1月24日 星期三

為人師表

以前覺得為人師表,真係又偉大又可敬....做老師應該心地善良,有耐性,對教育應該有熱誠....


呢d係以前既唸法,自從我返左而家份工,我先知道原來老師唔係聖人,只係普通人,一樣係打工仔,同我地個個都一樣,甚至乎係你想像唔到咁衰,例如係學生面前讚佢乖,好好人,很發問,意見好,轉頭同你講話個學生麻鬼煩,多野問,好無聊.......教書改功課係工作之一,但只係工作,絕無感情成份因為要做所以先做,並唔係以學生利益為前提....林林種種...好失望....


老師只係教書,你最好唔好叫我做admin野,呢d野唔係我做,改完薄改完exam paper,入分唔好搵我.......個個d心態都係咁.....老細壓落來咪做囉....吓入錯呀?我唔識ma...一句唔識就可以叫你幫佢做埋佢果份...無野呀馬...教左咁多年同我講唔識入分唔識定grade??唔好講笑啦!


唔好成日話而家d年青人點點樣樣,咩無責任心,無上進心,有問題收收埋埋,唔積極.......我地既教師咁既質數重點去教好我地既棟樑?


為人師表............................唉!!!


沒有留言:

張貼留言