2009年10月19日 星期一

肺炎鏈球菌針

今日搴搴要返健康院打肺炎鏈球菌針。

 

去到健康院,循例又係除衫磅重度頭圍,不過今次好少少,可以著住乾片磅重,唔使剝光豬咁慘!重有今日度埋身長,出世之後都係第一次响健康院度身長咋!搴搴今日啱啱兩個月,重5.64kg,即12.4磅,比起上個月又重左2.5磅,身長57.5cm,比出世嘅47cm又長左10.5cm,真係唔覺唔覺咁!搴搴而家keep住係中b,都唔錯!

 

Tweety今日好忙,不過好彩佢都安排到見我哋,咁我問野又方便d,雖然平時隨時都可以問佢,不過始終有個熟人,講咩問咩都freed嘅!問左同搴搴戒夜奶嘅問題,我由十月頭同佢戒夜奶,都唔知點叫戒到,事關我哋已經無俾半夜枝奶佢食,但佢就到時到侯半夜四五點就咿咿呀呀咁,唔係好似人哋咁一覺瞓天光,又唔知佢係咪真係肚餓定扭人抱。有時諗佢得個半月人仔,唔俾佢食唔知佢夠唔夠,俾佢食又怕佢肥仔超重,佢已經食到五安半奶,好似好多咁!Tweety就話bb肚餓都要俾佢食喎,唔好諗超重變肥仔先,戒夜奶都唔可太急,如果一覺瞓到六、七個鐘就已經ok喎,同埋遲少少bb會有厭奶期,你想佢食多d都難,所以無咩好擔心咁話。

 

見完Tweety姑娘就去打針,今次枝針比起上次好似粗d咁,姑娘打入去幾秒後搴搴先識喊,今次佢喊多幾聲,無上次咁叻!出左房,我去約下次嘅期,一行開又聽到搴搴喊,唔通佢大過左識得痛?!

 

原本諗住今日打完針,隔幾日再帶佢打五合一同食輪狀病毒疫苗,奶奶話反正有機會發燒,不如同一日打埋五合一同食輪狀病毒疫苗,但我又驚一次過搴搴會好辛苦,但又認同如果發燒嘅話一次過好過分幾次,重慘!Tweety話同一日做哂都無問題,咁我最後決定一次過啦!

 

去到診所打針同食疫苗,搴搴打針有喊,不過最慘係食疫苗,醫生個口就話應該早d响雪櫃攞d疫苗攤熱,唔使搴搴一路食一路喊咁慘,我心諗,我一點鐘掛號五點先有得打針,咁多時間你都唔攞定出黎,而家又得個講字,攪到搴搴咁淒涼,有無攪錯!

沒有留言:

張貼留言