2009年10月3日 星期六

眼腫腫

搴搴成日都抓面,攪到塊面仔花哂紅哂。呢兩日見佢好似眼腫腫咁,諗住佢可能抓眼抓到紅左,諗住觀察吓先,bb新陳代謝快,佢次次抓到塊面紅哂都好快散。睇左佢兩日都唔覺有散紅腫,不過又無話差左,係多左少少眼膠。呢個情況都唔知可以點,都係再睇定d先算。

 

尋晚搴搴嘅右眼下面已經明顯腫左出黎,諗住今日一早同佢睇醫生,點知諗住去果間診所因為公眾假期而無開,攪到我好擔心搴搴會無醫生睇,好彩之後重有另一個兒科醫生可以睇。呢個醫生係出名等得耐,所以非必要我都唔會睇佢,不過搴搴隻眼腫左,唔睇唔得啦!九點半掛左號排第二,到十點半先到搴搴!

 

醫生同搴搴檢查,佢話咁細個好少有眼腫,見佢禁低搴搴眼皮睇裡面,有d驚,我哋自己就唔敢咁做喇,一來驚搴搴反抗整到佢,二來咁様禁低佢腫左嘅眼皮好似好痛咁,都做唔出啦!醫生禁低睇到搴搴眼裡面有粒白點,佢話搴搴飲唔夠水,我哋問係咪奶粉熱氣,佢又話奶粉本身唔會熱氣,可能係沖奶有問題,佢話我哋唔應該用奶粉罐邊括平奶粉,話咁様會壓實d奶粉,變相係多左粉少左水,佢呢個理論有d怪,人哋整個罐邊就係俾你括平奶粉,罐上說明亦都教你咁做,點會有錯架?而且我都唔明刀背同罐邊有咩唔同,一様係括走多餘嘅奶粉!不過我哋當然無出聲啦,見佢話飲唔夠水,咁咪諗住俾少少水搴搴飲囉!不過我都唔明,搴搴有眼膠,醫生話有菌,可能搴搴隻手捽完嘴又捽眼所以咁啦,咁其實佢眼果粒白點同佢腫左嘅部位係一樣,眼發炎有菌,咁應該唔關飲水事,不嬲都話bb唔使另外俾水架,奶已經係水沖,所以我都唔係好認同醫生咁講。

 

睇完隻眼,我哋都問左好多其他問題,醫生都好有耐性解答,出番醫生房,成診所都係人,我先發覺我哋入左去二十分鐘,真係耐左d嘅!醫生開左眼藥水,敏感藥同吸風止嘔藥俾搴搴,嘩,估唔到睇隻眼,醫生連帶其他我哋問過嘅問題一齊開埋藥!

 

今日係搴搴第一次睇醫生食藥,好可憐呀!

 

沒有留言:

張貼留言