2009年10月29日 星期四

生日

今年生日係我放完產假後第二個工作日,因為都放左好耐假,又唔太多大假,所以都慳慳哋留番可能要湊搴搴嘅時候用,所以生日都要返工!

 

咁耐無見d同事,重有d走左黎左d新同事,估唔到佢哋都有買蛋糕同我慶祝生日,雖然都有d難為情,但都好開心!

 

老公約我放工去尖沙咀食飯,而家有左搴搴,我哋都周身唔得閒,放工去街都驚奶奶一個人由早到晚湊搴搴會累,所以都盡量唔會week day放工一齊去街,就算去都會趕返去,去街都周身唔自在,因為咁,今年生日我都無咩expectation

 

老公帶左我去天文台圍一間叫秋田嘅鐡板燒日本餐廳,去到嘅時候唔多人,不過已經有一pair人坐左响個鐡板燒爐嘅正中間,我哋就坐側少少,老公好似好失望咁,後來我先知道果個爐只serve我哋呢兩pair客,而坐正中間係可以睇佢整野食清楚好多!

 

個廚都好talkative,一路整野食一路同我哋傾吓偈咁。最精彩係佢活生生燒兩隻龍蝦女,又落酒又放火咁,我哋雖然都鍾意食,但睇到咁又覺得好殘忍同變態,個廚話無辦法,唔活生生响d客面前燒又點會覺得佢咁新鮮喎,咁我哋又真係無野好講,食嘅時候重有d內疚!

 

呢一餐食左好耐,因為每様野都會即刻响我哋面前整。之後原來個廚有項絕技,就係拋起隻蛋用佢個鐡板燒個鏟邊接住,隻蛋响個鏟邊“long”住未爛得哂,只係滴住d蛋白,佢就用滴出黎嘅蛋白响個爐上畫野寫字,好特別!因為係我生日,所以佢寫左Happy Birthday,佢重俾我哋入去佢煑野食個位扮係我哋自己整影相!

 

之後佢又用左d唔同顏色嘅食物材料砌左I Love U嘅公仔字様俾我哋影相,真係好驚喜!影完相佢就炒埋左堆材料,原來係最後一味,炒飯!

 

我一向都唔太鍾意食飯食得太耐,又悶又累,所以食一個鐘都覺好耐,buffet果類完全唔啱我!呢餐坐左成兩個幾鐘,都ok,可能真係好似一路食一路有表演睇,又可以影吓相啦!

 

總括黎講,今年生日好開心!真係要多謝老公嘅安排呀!

沒有留言:

張貼留言