2010年6月12日 星期六

Dr Poon Playgroup – 第三堂

今堂playgroup老公唔使返工,可以車我地出去,yeah~~~


因為今堂playgroup完左之後會去個朋友屋企,所以奶奶今堂無一齊去玩!原本老公話佢唔泊車等我地,不過我就要佢一齊學吓點玩,梗係啦,咁貴學費,而且唔係間間都俾爹地媽咪一齊入去玩,咁梗係要一齊去陪Ambrose玩啦!


平時Ambrose六點幾食完奶都唔會即時瞓番,都要同我地响床搏鬥一陣先至瞓,但係都唔會瞓得耐,九點左右都會醒。今日佢瞓我地又瞓番,一家三口瞓到奶奶九點八返黎見到我地重未起身,好surprised!我地又拿拿林起身換衫執野出門口,時間關係,我地食唔到早餐!老公驚我好似上次咁趕頭趕命頭暈肚痛,死都攞定d豬肉乾俾我可以食!不過我都無咩胃口喇,第三堂喇,第三堂唔係又係遲到麻?!我真係有d質疑我報到去尖沙咀上堂係咪錯!


為左慳返d時間,老公車左我地去山林道放低我地自己去泊車,我係咁易攞左濕紙巾就抱住Ambrose上去。去到見門關上左,咪走去開門,點知度門好似“click”住左開唔到,試左幾次都係開唔到,又好似聽到裡面有聲,我單手抱住Ambrose手都軟埋,好彩見到有個密碼制,制上有個門鐘,我就按鐘。裡面有人應門,但見佢都係响裡面開都有少少“click”住咁,覺得唔係咁邪呀麻?!門一開,我見到裡面一個人都無,得Dr PoonAuntie May,真係打左個突!我問佢係咪我記錯左黎錯左,Dr Poon話唔係,只係其他人未到!咁都有,我係踏正去到,重諗住遲到,點知第一個到!唔通d人驚左手足口病索性唔返?如果係咁,我地都算安全喎,因為分分鐘係一對一,有著數!我放低左Ambrose比佢爬,咁大地方一個爬都好爽,點知佢又唔爬,就咁坐住傻傻望住Dr Poon,過左一陣無咁陌生佢就爬左去攪台底個紙皮箱,真係激死!係咁要叫佢唔好攪,一來個箱有塵好污糟咁,二來好似唔係幾好意思俾個仔攪人地嘅野咁!之後佢無攪個箱,轉而抆地下地墊,佢又知响條邊抆起d地墊喎,抆起左一次,發現下面原來有塊防滑墊,佢就更加好奇係咁要抆,真係失禮喇!我抱左佢去房中間諗住佢可以爬吓,點知佢又爬返去個入口嘅地墊度,再抆!呢個時候其他人都陸續到左!總算有d野吸引到佢唔抆野住喇!


都無特別再等d人到就開始喇!事關我咁遲都第一個到,再等就蝕哂時間啦!今堂Dr Poon教同bb玩打鞦韆。佢話打鞦韆可以訓練前庭,前庭好似係平衡感,但係其實今時今日香港地唔係重有好多公園有鞦韆打有繩網爬,佢講得啱,真係好少見到有鞦韆,重要係for bb果隻兜型鞦韆更加少!上次去西貢見到有,即刻玩番一陣!Dr Poon教我地自己同bb打鞦韆,將bb抱起面對出面前後搖,bb姿態好似坐住咁,我地大人都要坐低少少紮實個馬步,唔係fing fing吓自己都整親條腰就唔好喎!老公又未上黎,我自己抱Ambrose搖左一陣,見到有個媽咪又係一個人,就走埋去同佢個bb對打,兩個bb都好開心,不過難為我地兩個呀媽,搖左一陣我要抖,抖左一陣又對打過,今次係佢要抖,真係手都軟埋!之後當我同個媽咪對打到手都震埋,都唔係幾好意思又要抖嘅時候,老公就黎到,我教左佢點抱佢打鞦韆,佢就自己起勢咁同佢打,打到Dr Poon都話唔使咁刺激,輕柔d就得,佢先停落黎!


之後就關上燈玩電筒,Dr Poon開住個電筒周圍指,bb們就係咁追蹤個光圈,好攪笑,一班bb喺度哄吓哄吓,成班傻豬仔,哈哈!不過Ambrose只係追蹤左一陣哄埋去睇完佢就爬走左,佢去左另一個邊度起勢咁抆地墊!再唔係果邊咁啱有條柱,佢就係咁响果度借力企起身,真係頂佢唔順!可能Ambrose似我,鍾意玩自閉,Dr Poon都忍唔住射個電筒過黎條柱度引佢,佢一於少理,唔望唔追,射响柱附近地面佢都係望一下又繼續專心搖吓搖吓企响度,Dr Poon都無隱唔理佢,繼續射番個光去堆bb度!我同老公超無奈,老公一手抱起Ambrose去返中間,點知佢又爬左去之前個箱度,又係咁抆地墊,簡直係不能自拔,我地無佢符呀!呢個時候Dr Poon每個bb都派左個小電筒任佢地玩,,叫爹地媽咪示範又開又熄,俾bb知有因果關係,不過Ambrose都係一般有去留意,只係不斷想攞,攞到唔係去望吓d制同燈泡,而係攞黎食,真係激唔激死你?!


玩完電筒Auntie May派左一個拍拍手,叫我地玩俾bb睇,之後俾bb去試吓,點知Ambrose攞到手都係.....食!!!!見人地果d唔食,雖然都唔係個個拍到,不過好多都會走去研究吓個拍拍手,揭吓佢,感覺真係有d沮喪!Auntie May依然都係話擺野入口係正常....雖然係知道,不過當見到其他bb唔係咁狂食而佢又真係咩都食嘅時侯,又真係唔知可以點,唔知幾時先可以過渡到!玩左拍拍手,又俾左個搖鼓,見Ambrose係咁fing,好開心,先醒起屋企都有個搖鼓收埋左,睇黎都係時侯攞出黎俾佢玩喇!玩到咁上下又派左個布袋,要我地摺低d布袋個口然後放哂拍拍手同搖鼓入去,睇吓bb會唔會搵,結果係,搵!Ambrose好鍾意個搖鼓,一搵又攞出黎玩!之後又要將個袋口摺高番佢,放番佢鍾意嘅玩具入去,要佢摷番出黎,Ambrose就想攞,攞極都出唔到黎佢就放棄左,見到隔離個bb玩緊,佢又想擒人地,真係懶豬黎架,差少少就放棄!第日讀書都唔知點算?!玩個袋都有少少悶,可能Ambrose都唔肯摷(定唔識?!),我地响屋企有個布筒仔都有個開口,放d玩具入去佢會攞,呢個布袋軟“dei dei”,有少少難度佢就唔願攞,又係咁食個搖鼓,我都無氣話佢,唯有俾佢食俾佢玩,耐唔時抺吓啦!


就係咁,唱埋歌仔又say goodbye喇!


沒有留言:

張貼留言