2010年6月21日 星期一

短髮

留長頭髮留左好多年喇,我記得對上一次剪短頭髮係結左婚之後返緊而家呢份工果時剪過。可能果時頭髮成鬼日開差,個人又悶悶地,唔知點解有日心血來潮走左去剪頭髮,咁就走左去剪喇,不過雖然係短頭髮,都只係遮住耳仔,長度响下巴上少少,唔上唔落,唔長唔短,有少少“leung”咁,到最後又係一如以往,懶得打理,唔剪唔剪,好順理成章咁又留番長頭髮喇!再對上一次短頭髮,原來已經係好耐之前嘅事!原來我讀大學果三年,都係短頭髮架!我唔記得當年點解會剪短頭髮,照計當年我都重會係果d貪靚嘅妹妹仔,我d頭髮又唔係柔軟又天生髦,短頭髮都唔係我杯茶,真係唔知點解會剪左,只係記得果時剪短之後又唔靚又再剪,點剪都怪怪咁,結果越剪越短,入大學果陣係短到去男仔頭咁,我呢世人都無諗過要剪到咁,但係又唔知點解,去到男仔頭嘅時侯個效果又幾好,重keep左成兩年,要去到year 3先慢慢留番長少少,諗住見工斯文少少.....


近月成日抱Ambrose,佢都會抆住我d頭髮當扶手咁唔放,朝早佢瞓醒又好鍾意係咁望住我之後突如其來一手抓我嘅頭髮抆,抆完又會係咁望番自己隻手,因為佢成日抆甩我嘅頭髮,d頭髮甩左又會攝左响佢嘅手指隙度,佢每次都會好好奇咁望自己隻手,再擰吓擰吓等果幾條頭髮跌落床或地下,再又走埋黎抆過,抆完無論有無頭髮真係抆甩,佢都一定會望自己隻手,我開始覺得佢係好想去探索我嘅頭髮,佢响度study緊呢個因果關係!我今次真係大檸樂呀!講真,平時俾佢咁抆都咪話唔痛,重要有時係瞓瞓吓覺,佢一野抆落黎,真係痛醒架,就算我點惡點話佢,佢都一於少理照抆,真係攪佢唔掂呀!我開始諗不如剪短頭髮唔使煩啦!


剪短頭髮呢個念頭一出,真係收唔番。問吓老公剪短去好唔好,佢又話好。我都重有少少猶豫,唔係諗剪定唔剪,係諗剪幾短!睇吓d雜誌,又唔覺有咩短髮型,都幾頭痛,唔覺唔覺又擱置一邊無去諗!早兩日放假又諗起剪頭髮,趁住平日少人就快d去剪,點剪又真係未諗到,諗住去到先算啦!大前提係我唔會再剪唔長唔短嘅短髮型囉!


入到去同個髮型師講話要剪短頭髮,佢都再三問我係咪認真,係咪捨得!之後佢就俾左d髮型書俾我睇,都有少少idea要幾短嘅,只係驚唔襯囉!個髮型師較剪一揮,先由肩膀對上位置打橫剪哂d頭髮,再慢慢剪上去!佢一剪果吓我不知幾後悔唔叫佢俾我自己剪呢一下,真係超爽呀!佢一路剪一路問我呢度想點剪果度想點剪,其實我都唔sure,只係話要短,唔遮耳仔!點知佢又大我話,咁長頭髮一下剪到咁短無彎轉,想留番長就好麻煩。見佢咁講我開始有少少猶豫,佢就話不如剪左遮耳仔個型我望吓先,咁我都話好啦,穩陣d麻!到佢剪左出黎遮住耳仔,真係唔三唔四,唔使五秒我就話唔好睇,佢見我咁決絕就好爽快話咁同我剪短哂佢,果斷d唔好再諗留長嘅問題,要短,就去到盡!


最後,當佢剪完出黎,我都出奇滿意,連佢都話估唔到原來我都幾受到男仔頭!哈哈,佢唔知,我知!久違喇,短頭髮!行出髮型屋果刻,真係覺得成個人輕左好多!


返到屋企,奶奶一見到我就打左個突,問我做咩剪到咁似男仔,問我唔驚呀仔唔認得我咩,我無理佢,心諗女仔唔可以剪到似男仔咁短架咩?見呀仔又照樣同我玩,即係認得我啦!等埋老公返黎,好彩佢話好睇。


剪完頭髮之後,好多人都好surprised,有同事第一眼唔認得我,見到佢地唔同嘅反應同表情,真係覺得好好笑!不過一致都係good comment,真係無剪錯!最多人問點解咁捨得?你捨得架喇?講真,真係唔知點答,無話捨唔捨得嘅,都剪左喇,頭髮總會長番,唔好咪再留過囉,時間問題啫!之前一路都係長頭髮,其實我唔係特別對長頭髮有偏好,只係長頭髮真係可以一年都唔使去髮型屋一次,係好方便,唔使打理,對於我呢d唔鍾意打扮同咩都要快嘅人黎講,留長頭髮係好自然嘅事,因為根本都無為意去整理頭髮,d頭髮自自然然唔知幾時就變到咁長!


不過最唔慣就係條頸,好凍!


沒有留言:

張貼留言