2010年6月5日 星期六

Dr Poon Playgroup – 第二堂

老公今堂playgroup要返工,得我同奶奶湊Ambrose番學,最大問題係交通!上堂係响山林道,老公話搭西鐡去柯士甸站行出去好似好遠,奶奶就話搭巴士出去彌敦道再轉巴士,我又覺得上上落落巴士好煩,又要搵巴士站,加上諗住一場出到去尖沙咀唔會上完堂就走,會行吓街,咁就一定要推車仔,咁我就諗住西鐡去到美孚轉地鐡去到佐敦,一出地鐡站左轉就係山林道,都好易!


上堂十一點三,我唔sure車程,諗住九點九至十點左右出門口都應該夠時間,點知果朝同Ambrose一齊番瞓,一瞓就九點四五個字,Ambrose起身之後好痴身,奶奶又未返到黎,奶樽又唔夠,我要抱住佢單手洗野執野!洗洗吓野奶奶返黎就抱開Ambrose我快快手執野,換衫,食早餐,整到十點兩個字先出到門口!奶奶推住Ambrose慢慢行,好似唔知我地十一點三夠鐘咁,我個心不知幾急!佢推左一陣我忍唔住自己推番行快幾步,佢就急步追上黎,我推bb車要兜路行,佢唔使,咁我地响西鐡站大堂等番一齊。點知唔知係咪個早餐食得太急,我又急步行,推住架車仔又心急驚遲到,去到西鐡站大堂已經好肚痛,好暈,兩眼金星,要蹲低休息一下。奶奶見我唔舒服就推番Ambrose同要我慢慢行,無辦法啦,我帶住一大一細出街,如果真係暈低左就大件事,所以我都唔敢太勉強喇!


其實之前都有諗去美孚轉車定尖東轉車,不過因為無去過尖東,怕更加唔熟地型,好似又差唔多時間咁,我就決定照响美孚轉車!去到美孚,又要搵lift上搵lift落,好彩有個好心人話我地知邊度有lift,唔使我地兜一大餐去搵lift。西鐡轉去地鐡果條路又真係唔短,好似行左好耐先去到地鐡月台,真係累死人呀!好辛苦去到佐敦之後,又有d問題,就係出閘機係窄嘅,bb車根本過唔到!我一手抱起Ambrose一手揹住個奶粉袋、奶奶手袋同自己手袋過閘,奶奶收車過,點知收左車都唔夠過,真係唔知點好果時,又有個好心人,佢自己都推住個細行李箱,佢主動走埋黎幫奶奶抬高架bb車响閘頂過,我地架bb車出名穩陣,所以都好重吓架,咁抬法都幾金架!之後我地都唔理得個好心人使唔使我地幫番轉頭就直出喇!真係好日都唔出城,大鄉里到爆,一出地鐡站我地又遇到另一個難題,就係出地鐡站係唔會有lift,要行樓梯。我依然係果一大抽野,抱住個仔同奶奶兩個人搬架bb車上,重要唔係一行樓梯,係幾行!抬到上地面真係命都無!奶奶重認得話柯士甸站咪即係呢條街尾尾囉,點解唔搭黎呢度行過黎喎,佢話西鐡轉地鐡果段路都勁遠,遠到佢以為行到左佐敦喎!我都好無奈,咁老公話行好遠丫麻,我又無諗起推住bb車西鐡轉地鐡原來又唔近,又轉折,重要過唔到閘同有咁多樓梯要抬!我都覺得自己好stupid!早知都係响柯士甸站行過黎好過啦!


上到去Dr Poon度已經係遲左半個鐘,得番半個鐘頭!咁就蝕左百幾蚊!


彩啱啱玩完放飛機,即打橫抱起bb凌空前後晃動,我地啱啱先做完苦力,真係無力咁玩!


今堂我地捐山洞,Dr Poon分左個帷幕同一個短隧道可以駁住個帷幕,每人一set。駁好就俾bb爬入去,可能我地平日都俾Ambrose周屋爬,有時我重會同佢一齊爬,所以今堂捐山洞真係難唔到佢,都唔使用玩具,只要有人响對面個洞口出現叫佢,佢就起動係咁爬,我同奶奶不斷引佢,佢就不斷爬,佢都不知幾開心,完全唔怕無猶豫。睇返其他bb都要用玩具引吓氹吓先肯爬,有d重扭計喊,Ambrose真係好叻!我地見有個bb條隧道仔係特別長,好想走去俾Ambrose爬,不過一人一set,又唔好意思走去霸人地個條黎玩咁無禮貌啦!玩玩吓連Dr Poon都走埋黎話Ambrose爬得好開心自在,我都無問佢咁即係點,不過覺得Ambrose開心自在咁爬都應該係好事!


之後Dr Poon抽起三sets帷幕隧道,要大家排隊向同一個方向爬入去出返黎,因為要Ambrose爬真係無難度,我地第一時間抱左佢過去,唔使十秒都爬返出黎,其他bb就好慢,又引又氹。我地見個個bb都排緊隊,條長隧道無人玩放左响度,即刻引Ambrose過去捐長隧道,好快,佢又爬入去响另一個出口出返黎,玩左一陣都有d唔好意思,好似自己有自己玩咁,人地嘅用意係守秩序排隊玩架麻,我地又走埋一邊玩,可能我地都太忘我猛引Ambrose捐,Auntie May開始收拾周邊果d帷幕隧道喇!


跟住就派左個廁紙芯同毛巾仔,塞條毛巾仔入廁紙芯,睇吓bb會唔會抆返條毛巾仔出黎,如果唔識就做俾佢睇!或者,俾佢睇左個廁紙芯,再用毛巾仔遮住,睇佢識唔識揭開條毛巾仔搵返個廁紙芯出黎!Ambrose小肌肉好似未係好得,見佢想抆又抆唔到條毛巾仔出黎,抆抆吓佢放棄左,轉而揸住係咁“fing”,佢真係成日一揸住d野就“fing”, Dr Poon話佢有音樂感節奏感,有梗係好啦,不過佢係唔係都“fing”一大餐,好多時係無音樂無歌仔佢都係咁,咁唔知係咪佢自己心裡面定腦裡面播緊歌呢,唔係都好難諗佢d音樂節奏感响邊度黎,有時“fing”到我有d擔心佢係唔係有問題,因為佢會“fing”到頭都搖埋,甚至乎有時會“fing”到失去平衡....我諗有機會我下次要問一問Dr Poon咁樣有無問題喇!至於毛巾仔遮廁紙芯,Ambrose就睇你唔到,唔理唔理走去擒人地果d,真係激死!佢真係無咩專注力,永遠都唔會睇吓你做咩,成日望你做咩,睇一吓就走左去,根本玩唔到,唔知佢識唔識,真係頭痛,唯有只係諗bb係咁,佢唔會吓吓做到你expect佢要做嘅野出黎,唔係就唔會有咁多攪笑野發生啦....


時光飛逝,唱埋歌仔就落堂!跟手推Ambrose去海港城搵位食lunch等老公,都未推到去,發覺Ambroselong”左响bb車前面好耐無咩動靜,以為佢又食前面條扶手,點知原來佢就咁豬左!一定係爬完超累,推多兩推就瞓左啦!


沒有留言:

張貼留言