2011年1月4日 星期二

除夕夜

除夕夜,爹爹要返夜,得番我同Ambrose唔知做咩好!奶奶話不如去姑仔度叫party set食,細路又可以一齊玩,倒數同過夜。聽落好似都唔錯咁,反正無野做,之前Ambrose都試過在表姐家過夜都無問題,咁咪即管俾d細路一齊玩吓顛吓啦!


滿心期待呢次宿營係好好玩,原來係一個惡夢!去到食完野之後,佢地竟然開台打牌,我唔想俾Ambrose睇到我打牌,所以戒左好耐喇!我唯有睇住d細路玩啦!點知班細路入房玩玩吓,大表姐要睇dvd,因為間房好細,坐响床度睇dvd好近,見到幾個細路睇到定哂感覺真係唔係幾好,加上我地一直除左睇dwe碟之外都盡量唔開電視,Ambrose都叫無電視癮,咁樣無啦啦睇dvd,我驚佢會愛上睇電視,不過無計啦,大表姐要睇都要一齊陪佢啦!响房玩同睇dvd期間係完全無人理我地,得個工人一齊睇住d細路,其實我prefer互動多d,我之所以黎都係想Ambrose同佢地玩吓顛吓而唔係睇電視囉!


之後二表姐去左瞓覺,得番Ambrose同大表姐,其實Ambrose都夠鐘瞓覺,不過出面d人都無理過我地,無安排點瞓,無被舖,我見時間都重可以,都無即時要Ambrose瞓!睇多陣,我終於忍唔住出去沖奶公告天下我地要瞓喇,仍然係無人安排瞓覺嘅野,唔理咁多喇,入左房關門就算!點知Ambrose唔知點解唔飲奶,成枝原封不動,佢唔飲奶我就頭痕喇,唔知佢點瞓好!本身間房已經係二尺半子母床,平時Ambrose要瞓在大人床上自己典撻吓先瞓得著,但係而家張床二尺半,佢一典就典落去下面張床,好危險!另外,間房無細燈,熄左燈後係無光源,伸手不見五指,我都睇唔到Ambrose,但開燈佢又唔知道要瞓咁,都唔知點整佢瞓,出面又鬼咁嘈!我响房又氹又“暗”Ambrose,攪左成大半個鐘都唔得,成十一點幾喇,忍唔住打俾爹爹投訴,結果爹爹叫我返屋企瞓!


左諗右諗加左試右試,最後我都係出左房叫姑仔幫手call的士,佢地呢個時候先有反應問點解要走,我話呀仔瞓唔到,又唔飲奶,好嘈,佢好眼瞓又無得瞓等等,其實我心諗我返屋企張床都大d舒服d啦,使鬼响度迫同俾你地嘈到無得瞓丫!奶奶又話我返去佢都要走,我都唔明,我自己返去都可以handle到,我已經話唔使佢陪我,佢又好堅持,攪到我好似好掃佢地興咁,真係超無奈!真係好後悔應承左黎!之後姑爺話車我地返去,但一出聲就聽到出面青山公路塞車響安聲,佢地即刻話出面塞車,要返去都要塞一排,佢話不如俾佢試吓氹佢瞓啦!我見佢咁講,咪俾佢試吓囉!


姑爺二話不說同Ambrose又入返房,我留左响廳度睇大表姐同隔離屋d大細路玩wii,佢一路玩又一路哄埋個電視度,打緊牌果d大人又不停叫佢退後 d玩,其實又邊會聽到丫!我睇住全部人,真係超級後悔同Ambrose黎左!第一,黎到食完野玩左一陣又入房睇電視,無大人理,我差唔多一個睇三個細路都幾辛苦同好悶;第二,我為左Ambrose戒左電視戒打牌,一直都好好,咁樣一黎,睇電視都算喇,我唔係好鍾意佢處於一個咁嘅打牌環境;第三,眼見d大人掛住打牌而大表姐咁夜又唔瞓响度打機,覺得好無秩序,一個小朋友嘅作息真係要好規律,呢個係由細培養嘅習慣,如果將來有一日你話佢唔願瞓,咁呢個責任一定係大人而唔係個細路囉;第四,當節日氣氛好,可以俾細路晏d先瞓,但係打機真係好有保留,其實我係唔buy俾細路仔打機,覺得好無益,同埋佢地又要話佢唔好行咁前,但自己就唔去好好督導,我覺得真係好攪笑囉!就係呢一切,我發誓,我唔會再黎過夜,呢度嘅環境根本唔適合細路!


我曾經好幾次走去細房開門莊吓姑爺同Ambrose做緊d咩,瞓左未,不過次次莊佢地都重係睇緊書,雖然Ambrose已經攰到吽吽地,但係佢又真係好專心咁睇,無周圍爬,成個書蟲咁!過左成個鐘,姑爺出返黎話Ambrose重未瞓,佢同Ambrose睇左成個鐘書,佢自己都攰哂,佢覺得Ambrose好眼瞓,咁我又再試吓沖枝奶同佢瞓,點知佢都係唔飲,成枝無飲過,真係第一次咋!幾經辛苦,成一點鐘左右,Ambrose開始支持唔住瞓著,而我終於可以瞓覺喇!出面亦都係差唔多時候打完牌靜哂,呢個時候大家先發現過哂十二點鐘,唔記得倒數呀!


另一個惡夢開始喇!Ambrose成晚都周身郁,一時碌左一時碌右,我瞓响下面張子母床,成日都驚佢碌碌吓碌左落黎無覺好瞓!再之後佢成日碌都撞到個木床欄,一撞到又喊,一甩左個奶咀又喊,呢度無佢用開嘅睡袋,佢就咁蓋被瞓,我就成晚都要起身去睇佢!最誇嘅係佢可以瞓瞓吓個頭本身向床尾轉左向床頭,我又要跟住同佢一齊轉,以免佢半夜瞓瞓吓開眼莊我見唔到我又喊!


呢一晚,真係好辛苦!本身已經好後悔去左過夜,過左果一晚之後,Ambrose之後幾晚嘅瞓覺時間都推後,由平時十點,响張床碌黎碌去要碌到十二點先瞓得著,我深深覺得玩一晚夜嘅代價實在太大喇,要細路仔作息定時,真係要俾到一個瞓覺嘅環境佢,重要係不斷堅持,持之以恆,真係唔應該因為過時過節就可以放肆!而家一晚嘅放肆換黎幾晚嘅唔規律,我得到教訓喇!


 


沒有留言:

張貼留言