2010年12月28日 星期二

啟思幼稚園 – 收生結果

十七號面試完,廿四號已經收到結果,真係好快!一如我所料,啟思收左Ambrose,佢地重打電話通知我之前報佢地嘅歲半playgroup一月可以開始上!我對啟思已經有個唔好印象,收到通知話一月八號可以上playgroup時,真係忍唔住反問,一月呀仔未到歲半都上得架咩?最妙係個老師停左一停就直接講,咦,係喎!我真係覺得佢地全部人都有問題,做野咁唔細心都有嘅,如果佢話俾我知係呀,差一個月都可以上架,如果唔係要等下一期又要好耐,咁我都可以接受到,但佢竟然係睇漏左囉!重要問我咁四月先上有無問題,我話唔得喇,四月有另一個playgroup要上,佢再諗一諗,好勉強又話咁你上一月都得嘅!咁無原則,咁混亂都得嘅!


因為之前嘅唔好印象,再加上呢個電話,我決定唔會交留位費,亦都唔會去上佢個playgroup,呢間學校已經係disqualified!同Ambrose報左三間幼稚園,一間waiting,一間收左唔讀,一間三月先interview,而心儀果間又要足歲半即二月中先可以交表,五月至interview,即係話Ambrose而家得番兩間學校嘅機會,真係分分鐘無學返喇!


沒有留言:

張貼留言