2011年2月12日 星期六

禍不單行

今日爹爹返早,奶奶出街,所以今日又係我獨力湊仔日!


晨早七點幾,Ambrose起身要飲奶,撐起身出去沖好奶,個心不斷期望佢飲完會瞓番,咁樣我先有覺好瞓!如意算盤打唔響,Ambrose一向飲完枝奶都好快有poo poo,今朝都唔例外,無辦法,一定要起身同佢換片洗pat pat!唉!


同佢除左片,將佢抱起去洗手盤度諗住洗嘅時侯,唔知係佢郁定係我抱唔實,總之有一刻我係覺得自己唔夠力想抱好d佢時,突然覺得佢頭重尾輕,電光火石之間,Ambrose已經趺左响地下度!我登時驚到死咁濟,個腦第一個念頭係佢會唔會暈左?使唔使打999call白車?佢咁跌法會唔會有骨折,我可唔可以抱起佢呢?個心好驚好驚,不自覺自己一邊尖叫一邊蹲下去抱起Ambrose,見佢大喊反而有少少心安,起碼佢都識喊!不過自己都未鎮定到自己,一路大叫一路問佢有無事一路講對唔住同埋一路攪住佢,我真係嚇到自己都好想喊!Ambrose反而又無喊到回唔到氣,佢喊左一陣,可能我又呵番佢又攬實佢,反而佢好快無事收聲。雖然佢望落無事,我摸佢又唔覺邊度起樓,但之前都有睇過書,小朋友跌到個頭有時未必即刻嘔或者昏迷,係要觀察三日,所以我都唔敢放心哂!可能因為喊過,Ambrose玩左一陣個樣好攰咁,我就同佢再去瞓,但個心又即刻諗佢啱啱跌完而家瞓覺會唔會瞓左唔識醒?好唔好都係去一轉急症室?


佢瞓左之後,我心情都開始平伏,我再諗番頭先果刻,究竟係點樣將Ambrose倒左落地,唔知係咪個人太驚,我竟然一d都諗唔番起件事係點發生,只係記得我望見佢响地下時係有少少打側身,有無跌到“卜”一聲我都唔知道,唯一記到嘅係我嘅尖叫!雖然我唔係跌落地果個,但我親身體驗呢個咁恐怖嘅一刻真係好驚嚇,呢d係咪咩創傷後遺症?我再去回想頭先嘅情形,如果佢果刻唔係跌落平地上面,如果係企缸“駁”咁咪好金?如果係條頸撞落個“駁”度呢?後果又會點?如果個馬桶無關埋,又會唔會趺落馬桶度呢?呢幾個情景都令到我覺得好不安,原來頭先由咁高跌左落地已經係幾好彩,我發誓,我唔會再抱Ambrosepat pat,用濕紙巾抺或者索性同佢沖涼就算,我再經唔起另一次咁嘅意外!


下午如常返shining gardenplaygroup,今堂起Ambrose升班,由原本係little baby班升左上little learner班,由原本返星期六早上九點鐘到而家星期六下午三點九!升左班之後,一堂由九個字加長到一個鐘,內容其實同little babyd係一樣有d係唔同。平時一開始係free playclean uphello songweather song,彩虹傘,呢d都無變,玩完彩虹傘而家要攞椅子去鏡果邊以主題形式學生字,今日主題係情人節,生字教左:ring / hug / heart / rose (flower)/ chocolate。呢part之前little baby後期都有,不過唔使攞椅子,同埋而 家 老師會要小朋友嘗試讀個字再俾咭仔再要小朋友配對番放返入個膠套入面,個concept係唔錯,不過一時間一學完要佢地咁樣放入去配對,我有少少保留。放完咭仔,再有遊戲,都係將所學生字咭仔放入個大兜撈勻哂,小朋友自己攞完行去入落相對膠套度,Ambrose基本上係唔識字又唔識玩,一係就得個睇字一係去攞左咭仔揸起手玩,完全唔跟大隊去入咭咭!好辛苦先同到佢攞起一張heart,再氹佢行埋去嚐試放入個膠套入面,唔知係咪佢有玩形狀板,雖然形狀板係無心形,但佢都直接行埋去心形個膠套度入左入去,雖然唔知佢係真係識定撞手神放啱,但都令我超開心!玩完配對就返埋位做手工,呢part又係之前無,又或者係之前無咁正式要坐埋台坐定定做,做嘅手工又係圍繞番之前教嘅主題。再之後就係snack time,食埋野clean up,唱埋bye bye歌,再排隊攞番之前做嘅手工同stickers,一堂就係咁完結,算係好充實!


上完playgroup餓到抽筋,好辛苦行到去大家樂趕住食茶餐,點知買好野諗住等人送埋台先至發現無哂bb椅,真係大件事!無bb椅我好難食野,一隻手食野另一隻手又要扶實Ambrose驚佢跌!周圍望見有人攞左張bb椅但無bb坐,我唯有叫個侍應幫我去睇吓有無人唔用讓出黎,點知一個侍應用手回應左我就行左去,另一個侍應就十十吓,返黎同我講無bb椅,唉!真係激到彈起!坐左一陣,終於有人送餐過黎,點知遇著另一個十侍應,捧一份餐佢都竟然可以成杯凍檸茶倒瀉哂,好彩唔係倒落我身度,唔係真係火都黎埋呀!我湊住個仔又無bb椅,遇著佢地又倒瀉野,手腳又慢,真係攞命,佢地抺完張台都係濕立立,重要就咁走左去,好想走去鬧爆佢地,攪到Ambrose又去攪我又要去抺,真係麻鬼煩!


夜晚去左婆婆度食飯,二佬都返左黎,表姐一見Ambrose好開心,Ambrose又係鍾意同d大少少小朋友玩,所以佢地都玩得黎!表姐個人都比較穩陣,Ambrose同佢玩我可以放心少少,唔使全天侯戒備,加上二佬都望住,湊左成日咁辛苦,我咪上facebook輕鬆一下囉!點知上唔夠一分鐘就聽到“卜”一聲,Ambrose成個人瞓左响地度面向天,我忍唔住彈左句點解咁架,表姐話佢踩到地下d玩具自己“線”到落地,我撲埋去抱起佢,個心好赤佢同一日內咁樣跌到兩次,又好內疚自己無好好睇實佢,再好忟點解二佬唔係睇實,點解响自己屋企咁少撞到頭咁少意外,黎到婆婆度硬係耐唔時都整到撞到!個心又肉赤又忟憎,見到Ambrose喊到咁悽涼,我自己都忍唔住喊埋一份,抑壓左成日嘅驚恐,一次過爆發出黎,我重喊到收唔到聲,反而Ambrose見我喊就開始收聲望住我,表姐逮紙巾俾我時話佢驚到“標”汗,我先驚覺原來表姐都好驚,唔知係驚我怪佢定整喊我,作為一個大人响後輩面前喊到咁都有少少面懞,加上表姐話驚,我真係唔忍心同唔想嚇到佢,亦唔係怪佢,所以我都登時收聲。


返到屋企Ambrose同平時一樣無大特別,我先開始再放心少少!


沒有留言:

張貼留言