2011年10月5日 星期三

油門

早幾日已經收左樓,初步清潔左之後,發覺間屋都唔係好殘舊喎,要執嘅野又少d,可以慳返d喇!間屋唔係自住,都係租俾人,所以好多野,慳得就慳啦!亦因為咁,我好想做一d平時唔可以做嘅野,就係自己油房門喇!買齊哂材料,包括平底漿、磁漆、沙紙同埋油掃等,盲摸摸開始油漆工生涯!哈哈!早幾日初步油左兩隻房門,油完都好沮喪,似乎唔係想像中咁易,磁漆真係好難先掃得薄同均勻,每次落掃油都有落掃個印,即使我大力d定細力d,來回油多幾層都一樣有一撻撻印,究竟要幾輕力先至無?真係好難攪!  


忍唔住打俾大哥同老豆問吓,大哥又瞓左覺,老豆又唔聽電話,迫住去問唔係好識油油嘅二哥,問完都好似無咩得著,哈哈!揣摩多一陣之後,似乎又有少少領悟,但由於天色已暗,無白光好難再油落去,所以收工!都好丫,都要等底油乾左先再油多層好d麻!  


今日放假,同完呀仔去玩,又走左去油門,今日用左個半鐘油左成隻大房房門,之前經驗累積左,似乎今日掌握得好好多,反而無之前咁小心奕奕,但效果相當唔錯!唔係專業人士,但我自己相當滿意喇,簡直覺得自己油油有天份呀,只要有時間嘅話!哈哈!再睇番老公油果d,唉,唔係話好差,不過就流哂眼淚咁,我油果隻無架!  


最衰無時間啦,唔係我都好有興趣自己油好一屋嘅門,同埋好想試吓油牆,我諗我都應該整得唔錯架!


沒有留言:

張貼留言