2012年10月29日 星期一

我的生日@2012

今年生日正日係星期一,原本轉左工,多左假,其實想生日放假抖吓,但因為黎緊十一月又要搬屋,應該又會攞吓假,計吓出年二月新年個檔期,攞兩日放九日,同埋四月又要攞假去旅行,都係算啦,留番D假有時有咩突發野要放都有假放丫麻!


 


由於唔放假,爹爹當日又要返工,所以上星期五已經一家三口出左去L HotelBuffet喇!一向都鍾意L HotelBuffet,雖然遠左d,但環境好、服務好、食物啱口味,而且價錢又抵,所以去食Buffet,呢度係我地嘅不二之選!不過今次就有d失望啦!感覺上少左野食,好似沙律咁,連蕃茄仔都無埋,又無粟米粒,只有幾款菜,都幾寡囉!生果可能菠蘿唔當造,所以又無左,取而代之係橙粒,都幾奇特!西瓜唔甜,蝦蜜瓜無味,配埋又係淡貿貿嘅火龍果,生果同沙律呢part我至愛已經fail左喇!好彩仲有無限嘅蟹腳、翡翠螺同枇杷蝦,仲有北海道牛乳奶凍,都好啱食!希望今次只係個別事件,下次再去會正常番啦!唔知點解我幾鍾意呢度!因為生日,酒店送左個火焰雪糕蛋糕俾我地,黎嘅時候至點火,不過一點再攞上台,d火已經熄哂,快得好緊要!好耐都無見過火焰雪糕蛋糕喇,對上食果次可能係大學時代了,所以都有驚喜!


 


今日正日生日,返工都係無聊聊,新工無人知我生日,都係正常返工食飯放工!原本放工都無諗住出去食飯,老公話反正Ambrose上小演員班都要放七點,都係放左學食埋飯,買埋蛋糕至返屋企喎!所以上完堂,是但去左間唔使等位嘅板長食壽司,食完飯後Ambrose已經急不及待去買蛋糕!真係唔知邊個生日,佢係咁睇蛋糕,睇中左一個布甸蛋糕一定要買,我其實嫌個蛋糕大,得幾個人食好似好難食得哂咁,而且,硬係覺得布甸蛋糕咁新穎嘅野,老公同Ambrose都未必鍾意食!不過點拗都拗唔過Ambrose,佢係咁“捱”住人地個玻璃櫃指住話要個蛋糕,又跳又想喊咁款,最後我都要屈服啦!


 


買完蛋糕返屋企切,Ambrose都好落力幫手打開個蛋糕同set野!我自己就去左攞上次買番黎嘅煙花candle點,yeah!好靚!之後Ambrose又當正係佢自己生日咁,又話要切蛋糕分蛋糕,oh my god!真係俾佢笑死!


 


expect到收到禮物,因為近排為間屋都好煩好忙咁!點知老公竟然買左個Chanel手袋俾我,真係好驚喜!仲要係我鍾意嘅shocking pink系列,好開心!


 


結果Ambrose真係唔食蛋糕入面果大舊布甸囉,所以基本上個蛋糕雖然大,其實都係唔難食得哂,最後只係留左一件第二日食,好輕易就ko左喇!




沒有留言:

張貼留言