2007年1月10日 星期三

人定勝天

早排分別同表姐及朋友試玩塔羅占卜,卜既緊係事業同健康啦! 第一次就唔信邪,有無攪錯?咩衰牌都有,連 "death"都中,死未? 咁佢話如果想轉工好似留低仲好dd,轉左又未必係你鍾意同開心,咁不如留低唸下自己既去向.....健康...唉....呢一年好難過喎....聽到之後有d唔開心,不過我心唸,果d都係牌遮,運氣之麻,如果我轉頭再玩都唔會係咁啦~~所以都係聽過就算


無耐,我又走去占過第二個,心唸無理由咁邪,今次連用既牌都唔同,重要係我自己親手倒牌,唔同既係我無問健康問財運....嘩...點解兩次抽既牌都係差唔多一樣既? 又無咁橋呀! 衰!一樣咁衰,又話留低好,就算轉工我都無投入感,又話我根本唔知自己既方向,講到我又覺得好有道理,呢度都唔差,又自由,係無職升,無人工加,其他都好安穩.........算啦~認命啦~~~


但原來倒牌係可以倒埋前後,即係話順牌可以倒到變逆牌...點解我唔知道得架?我d牌本來都唔差,衰就衰全部都逆景,即係衰啦!如果我知咁倒法係得,就唔會係咁既結果啦,下話?


我個friend話佢已經講左可自由隨意倒牌,可能我get唔到倒轉都係倒啦!


回頭一想,有時d野你無唸過係得就無做到,其實做左個結果可能會唔一樣,原來有時我地俾自己既框框限制左有好多有可能既想法,空間,唔做過又點知呢?既然d牌係我抽既,咁即係我先至係我自己既主宰,d牌係點代表d咩?


我係我人生既主人,我想點係由我決定,呢個遊戲我識玩嘞! 個天話我唔得,咁我咪轉下改變下,可能又唔係咁呢~~~


 


沒有留言:

張貼留言