2007年1月17日 星期三

雪花

星期一朝早起身,沖涼洗頭換衫返工,好眼瞓。好似有d反胃,唉,梗係肚餓啦!飲啖水頂下肚,eeee,點解想嘔咁既? 大濟!!! 個手袋又無嘔吐袋喎,無計,尾班車上左先算啦!!!


上到車又無野喎,瞓下覺先.........唉,點解個胃咁唔舒服架?個頭咁暈既? 點解d人全部都黑白既?點解咁多雪花既?咁熱既?無開冷氣呀?隻手咁庳既?窒息嘞............救命呀~~~~我會唔會死架?唔係又係上次咁暈低要送急症室呀?呢度好似重係屯門公路咋喎,唔通叫架巴士車我入急症室?咪全車人陪我去,好瘀喎!不如捱到西隧口落車先call白車啦!


西隧口又好似四野無人咁,唉,不如捱到返公司先,安全d!!!星期一就唔返工無人信你病喎,死都死返去!!!


就係咁,我就放左日半病假.....醫生話感親喎,但我一d感冒徵狀都無,只有反胃...........唔使暈到雪哂花黑哂白呀??好驚~~~


沒有留言:

張貼留言