2009年2月16日 星期一

11 week 1 day (adjusted)

條腰痛左好耐,之前特登去左荷花買左個月亮枕,坐响度包住成條腰可以舒服d,但係都無咩好轉!上個禮拜開始個肚又痛,真係辛苦到想喊!上星期五同Ellen Law放左工行街,唔係行左好耐就累得要命!不過總算買到要買嘅孕婦內衣褲,好開心!不過腰痛肚痛都令我好辛苦,又擔心!之前中醫講過如果有腰痛肚痛又覺得好“聚”就要小心,可能作小產!我唸吓唸吓,又睇吓書,本書都有咁講,我又忍唔住同老公講,老公叫我睇醫生!不過星期六下午無醫生睇,我唔想又入急症,因為forum d人話政府見你作小產係唔會有咩幫你,私家嘅就會打針或俾藥。我即刻check吓平時個專科醫生,佢原來星期日會開,咁我哋唸住星期日佢開門即刻book佢睇吓最快幾時有得睇,原本以為即日都可能有機會,不過醫生去左做手術,所以無得睇,姑娘問我睇咩,我咪話佢知我腰痛肚痛,點知佢話正常,我梗係唔放心啦,佢又講一大堆理論話係正常,我忍唔住問咁即係最快幾時有期?佢先話23號,唉!我本身都約左26號覆診,如果等到23號就唔爭在等到26號啦!個姑娘叫我觀察多幾日先喎!唉!佢都唔知我痛左成個禮拜先至搵醫生,重點觀察多幾日喎!

 

我奶奶知道之後,分散叫人幫手睇下邊個醫生有期,今朝早九點半我重瞓緊嘅時候佢就打俾我話搵到一個响銅鑼灣,約左十一點半有得睇,咁我就仆起身梳洗食早餐出門口嘞!由屋企去銅鑼灣要轉多程車,如果係平時我一個人嘅話我會响金鐘或灣仔轉的士,但奶奶同我一齊,佢話响灣仔轉叮叮,我梗係唔敢講我想搭的士啦!其實我知道落左車後行去搭叮叮都遠遠哋,我又腰痛肚痛,唔想行,好彩奶奶見原地有巴士去銅鑼灣,咁就話唔行等巴士嘞!今日無啦啦又涼左,企响度等巴士都好涷,其實都遲到,唔明點解唔唸下搭的士,我可以無咁辛苦!

 

十一點八先到診所,原來都要等好耐,差唔多一點九先到我,等到傻左,無辦法啦,約到都好好!醫生問完一輪,佢話怕我腎有事,拍完條腰,好似無咩唔妥,再去照小b先知有無問題。姑娘問使唔使叫埋我奶奶入黎睇,其實我都好緊張,所以唔係幾想,醫生又問多次,咁唯有話好啦!醫生一照就睇到小b,佢重好活躍,我見佢彈左幾下,好似游水咁,醫生想度佢有幾長,都話佢好活躍,應該無咩事,見到佢彈下彈下好似好好玩咁,我都相信小bok嘅!我問醫生之前我嘅醫生話有隙,所以stick得唔太實,而家重有無?佢話佢見唔到有隙喎,重好似好奇怪點解有呢個說法咁,我無理啦!佢話見唔到,可能已經生埋左,即係無事啦!不過因為之前試過見啡,而家又腰痛肚痛,醫生都俾左幾日假我休息下,都無藥食,咁就九百大元,真係好貴!不過唔睇又唔安心嘅!

沒有留言:

張貼留言