2009年2月16日 星期一

情人節

今個情人節將會係最後一個我同老公二人世界嘅情人節嘞!唔知第日會唔會整整吓唔慶祝呢!有左小b以黎都唔係幾舒服,所以都無咩心機唸禮物嘅野。後來,見老公話佢個shaver唔見左個charger,咁我就決定買個新shaver俾佢嘞!等老公放工要開會,我自己去買,再收埋响屋企。情人節我哋都唔興出去湊熱鬧,都係留响屯門,我就決定食泰國野,好掛住冬陰公呀!今年老公就無咩心思啦!我feel唔到佢自己出街買禮物嘛!佢就攪笑啦!收埋份禮物响床下底,點知我有一日搵野打開見到有一大包Chip and Dale床舖套裝,重以為奶奶買俾小b嘅,原來係老公嘅情人節禮物,我都未聽過有人會送呢d野做情人節禮物嘅!講真,自從大學住宿舍之後,我就唔會買卡通公仔床單,因為覺得有d低能咁,而且我都偏好花紋床單,亦對床單嘅針數有d要求,所以我會買死一個牌子,有保證之餘重match番已有嘅被舖嘛!我都記得老公都講過唔鐘意卡通公仔床單,對於呢套Chip and Dale床舖套裝我真係好意外!老公話襯番小b,好似開心d喎!但係佢對於呢d野真係門外漢,個被袋我吔明明係加大佢就買左雙人,原來佢咩都唔知,好彩佢重記得張床幾闊啫!

 

對於套床單,無可否認係好cheerful,但係真係唔得!Chip and Dale床舖套裝,牌子自然係Disney,我見袋面寫嘅針數係280針,唔係好低嘅,不過摸落唔似有280針囉!雖然我話我有要求,但係我都唔係高嘅,一般而言,我用開果隻牌子300針以上都ok架嘞!呢隻Disney話有280針,好似都唔係差好遠啫!點知用左一晚,我忍唔住同老公講,“好鞋呀”!我已經瞓得好差,加上套床單同個被袋都“鞋”到死,瞓唔到囉!老公就話都唔係咁誇張,但都認同好“鞋”囉!所以我哋都速速換番出黎嘞!真係嘥哂!不過,呢件事件俾我知道Disney床舖真係唔可以買囉!

 

我買果個百靈牌shaver,老公就好鍾意嘞!佢話好型喎!重要有得電動清洗,有成個座响度,好型喎!佢重影埋相放左落佢facebook度哂命,超攪笑!

沒有留言:

張貼留言