2009年2月21日 星期六

12 week 1 day

放左一個禮拜病假,腰肚痛又真係好左好多,唔通返工真係太操勞?

 

不過放左一個禮拜假,我都好似坐牢咁,事關奶奶日日都响度監視我!可能試過一次放長病假,兼且我成日都話肚痛,佢覺得呢d野係唔好同唔正常嘅,所以今次非常緊張,晚晚响我屋企瞓之餘,日日放左工十點幾就响我屋企嘞!唔可以話佢唔好嘅,因為佢煮足咁多餐俾我食,重就埋我幾時起身先煮,係好唔話得!

 

不過,因為我食唔落,加上佢覺得睇西醫只係知小b無事而唔會有藥去幫到我,所以佢捉我睇中醫。我真係唔想,我覺得呢個時候最好唔好攪咁多野,搏唔過,而且又唔知同個中醫夾唔夾,我唔想試!不過奶奶好堅持,話呢個中醫佢同事作小產都睇到生喎!我都唔知點say no,半推半就都去啦!d中藥都難飲架!試過有一晚飲完食晚飯,食唔落之餘重嘔埋出黎,重有好多次食完藥之後個胃好削好唔舒服咁,我都開始好怕食中藥!除左被迫睇中醫食中藥之外,奶奶又要我食多d野,不過我真係無胃口,根本食唔到,一日三餐之餘又煲湯,又生果,真係食唔到咁多!可能佢成日都煲藥材湯同炒菜心西蘭花,我而家都有d陰影!呢個禮拜,我大部份時間都响張床度,因為奶奶一見我坐sofa或者坐埋電腦,唔使十分鐘就會叫我入房休息,唔好坐喎!好彩我之前買左幾本書咋,唔係邊瞓到咁多喎!

 

呢個禮拜,我好期待星期六老公放工,因為我相信老公放假同我一齊,奶奶就會返屋企,咁我就自由嘞!

沒有留言:

張貼留言