2009年2月27日 星期五

政府第二次產檢

今日去贊玉做產檢,話就話第二次,因為第一次只係見姑娘同抽血,都無咩做過,所以我覺得今次先係第一次咁!

 

今日要見醫生,都唔使等好耐就叫我。入到間房見到醫生都嚇一跳,佢個様重後生過我,我都好質疑佢得唔得,再望下個牌,原來係實習醫生,心裡面都無咩期望!又係問下你dstandard嘅問題,問我自己有無睇私家,我話有,佢重叫我下次攞埋私家嘅片黎睇,我心唸有無攪錯,我無睇私家嘅話,咁你咪咩都無得睇囉!我重主動話佢知我嘅預產期早左,佢又入埋落電腦度,再問下其他野,又反問我幾時預產期,我真係俾佢激死!之後就檢查乳房,我同佢講上年七、八月嘅時候做左個女性健康檢查,唔知係咪咁,佢都無咩檢查第二度,就用機聽小b心跳,佢都係俾左五秒咁多我聽就停左!之後就起得身嘞!

沒有留言:

張貼留言