2009年9月19日 星期六

滿月

今日Ambrose滿月喇!

 

今日要抱埋Ambrose返爺爺屋企拜神,呢次係除左去健康院之外第一次出街,雖然話唔係好遠又唔去得耐,我都好似打仗咁,攞好多野出街,尿片幾條,濕紙巾,奶樽起碼兩個,奶粉,暖水樽,紗巾N條,底面衫仔....加加埋埋都好鬼重!

 

今晚要去酒樓食飯,我同老公都唔想Ambrose咁早去,豬流感麻,而且我哋都唔慣出街湊Ambrose,手忙腳亂!

 

之前姑姐買左件Polo夾衣俾Ambrose,雖然係短衫短褲仔,但係細細件好cute,唔著就遲d唔啱著,所以都有同佢著左,點知去到酒樓個個都話佢凍,話我做咩俾短袖衫佢著,真係好冤枉囉,係奶奶好想佢著,之前我買落好多短衫短褲夾衣,佢又話bb會凍,話著返長袖包腳夾衣,又話d衫殘,都係著左幾次之麻,有幾殘喎!咁佢又話著件Polo再包被,夠喎,咁咪算囉,點知個個走黎話我!沖奶又話d水唔夠熱,又話點解俾鞋仔佢著(其實係腳套),個個都多多意見,真係好煩!最煩係多細路仔,Ambrose又瞓响車仔度,好易俾人襲擊,我為左保護佢,又寸步不離睇實佢,自己呀爸呀媽到左又唔得閒招呼!我都唔想好似好緊張咁,但係佢重咁細,真係好需要保護架麻!

 

最後都唔想咁掃興,我哋抱左Ambrosed親戚影吓相,叫做交代吓啦!Ambrose都一如以往唔鐘意應酬,除左啱啱到酒樓嘅時候有開眼影吓相,其餘時間就一味瞓!唔話佢似我都唔得!

 

雖然Ambrose一路都只係瞓,我都唔使抱佢攪佢,但係呢餐飯,我真係好累!





沒有留言:

張貼留言