2009年9月23日 星期三

打針

今日Ambrose要返健康院打針見醫生。

 

去到健康院,循例都要除衫磅重,Ambrose一個月零四日,重4.47kg,即差唔多十磅,同出世比,重左三磅半,怪唔知得我d肩頸同手較都咁痛啦!我聽到4.47kg嘅時候都以為聽錯,Tweety話我無聽錯,佢話Ambrose食得瞓得係好事,不過一般bb三個月嘅時候體重會係出世嘅double,換句話說,Ambrose重得快左,Tweety話陣間醫生可能會講佢超重,攪到我本來好開心知道Ambrose重得咁好但又擔心佢肥過頭變巨b

 

Ambrose出院嘅時候都係飲70ml奶,後尾見佢餐餐都飲得急,好似好肚餓咁,加上想調較佢食奶時間四個鐘一次,唔使下下兩三個鐘就要餵奶咁忙,我哋就同Ambrose加份量去到120ml,雖然佢唔可以一口氣飲哂,要分兩次,但佢都算係飲得快,一般十分鐘內一定飲完,所以可能因為咁Ambrose可以响短短一個月內計埋收水重左咁多!

 

醫生幫Ambrose檢查,一切正常,就連我哋問嘅所有問題,例如飲奶飲到好嘈好似扯蝦,成日紮,血管好現,醫師都毫不猶豫,例行公事無咩點睇就話正常。再問佢係咪超重,佢又無答係定唔係,只係話佢而家食到咁多咩都夠,唔使俾太多佢食,夠就得,如果唔係食得多就痾得多,都係嘥喎。佢咁講我哋都好疑惑,咁即係而家食得太多?定係唔好再俾咁多?點謂之夠?咁俾四安Ambrose食,佢又食到,唔夠四個鐘又喊餓,咁係夠定唔夠呢?真係唔知可以點!

 

見完醫生去打針,奶奶抱住Ambrose,禁住佢大脾仔,我見姑娘打枝針落去,睇到我都毛管棟。平時我唔怕打針,不過一定唔會望住,一定係擰轉面唔敢睇,今次Ambrose打針,已經唔係我抱住,做人呀媽好似唔應該咁細膽,頂硬上都要望實啦!Ambrose嘅反應係响枝針打落去幾秒後,佢先識喊。原本以為佢會有排喊,點知佢喊左一聲之後就收哂繼續瞓,叻仔!

 

真係好靈,次次出街Ambrose瞓得特別冧,一返到屋企放番落床,唔夠一分鐘佢又喊喊喊喇!之前好堅持唔會俾奶咀,買左洗左都未用過!健康院姑娘話奶咀可以安撫bb,點解唔俾?聽完之後,都係放棄呢個堅持,今日Ambrose第一次食奶咀喇!不過睇佢個様都唔係好鍾意咁,起碼之前我幻想一俾咀就收聲嘅神效係無嘅,重要係一路塞Ambrose一路反抗,又燦腳又撥手咁,都唔係想像中咁易!

沒有留言:

張貼留言