2009年9月29日 星期二

騏搴

見完李丞責之後,我同老公諗左好幾日,將唔鍾意嘅音果d字剔除再左拼拼右拼拼,再將拼出黎嘅名寫一次落紙度,發覺有d字讀出黎好,但寫就難同唔好睇,例如闓呢個字,音凱,但係寫出黎嘅時候發現門裡面果組字都好大舊,如果d位唔夠,寫出黎就一pat野咁,好唔掂!剔除哂各樣唔滿意嘅字,都唔係好多選擇,最尾有“騏搴”同“騏犖”係我哋嘅心水,不過我同老公一人鍾意一個,所以遲遲都決定唔到。問吓身邊人嘅意見,好似多d人鐘意“騏搴”,呢個時候老公又諗d字咁深,好多人都唔識讀,驚仔仔第時返學會唔開心,我自己就唔太擔心呢個問題,可能我由細到大都有好多人讀錯我個名啦,慣左,都唔係d咩野事,係有時煩d,無咩野嘅,最多之後大家又會討論吓你個名,講一陣,做一陣間focus囉!不過佢有咁嘅擔心我都無push佢做決定!

 

我哋聽李丞責講改番廿九號攞出世紙,重要book左三點呢個指定時間。李丞責話呢日先好用個名。其實之前因為驚個名深,我同老公都無再討論,到左廿八號,即係攞出世紙前一日,老公先問我決定左未,我話唔怕深嘅話就“騏搴”啦,就係咁,到最尾我哋都係用番呢個名,無再翻諗其他字喇!所以基本上我哋都真係可以做到攞出世紙先叫Ambrose呢個中文名!攞出世紙果日我哋早左出去行街,又早左上去出生登記處,好彩佢俾張籌我哋嘅時間係啱啱三點零幾分,應哂李丞責要我哋三點至五點攞出世紙嘅要求!最好笑係到我哋埋counter做手續,counter個女人要收番張籌,老公問佢可唔可以唔收番,個女人話唔得,老公重問佢咁可唔可以影低佢,可能個女人覺得老公真係想要番張籌,佢走左去問後面個madam可唔可以俾左我哋,個madam望吓我哋笑笑吓咁,個女人返黎就俾番張籌我哋喇!老公話張籌好緊要,係證明我哋真係三點鐘同Ambrose攞出世紙!又係喎!!!

沒有留言:

張貼留言