2009年9月21日 星期一

李丞責改名

Ambrose滿左月都未有中文名,大家都問點解未有,因為我哋book左李丞責改名,佢俾個期我哋見係九月廿一日,所以無計啦,叫住英文名先!

 

李丞責約左我哋中午一點九去佢office,果度有個男人見到我哋都只係叫我哋坐低等,問都唔問吓我哋係咩人,我哋等到兩點鐘李丞責先返,原來真人咁後生,哈哈!

 

佢叫左我哋入房傾,原來佢會粗累講吓呀仔咩色咩方位咩生肖好同唔好,幾時上運,小心d咩野,留意d咩野,重有係少少性格咁,雖然有d風水野佢有解釋俾我哋知,例如天干地支五行咁,我哋聽完都唔識架啦!好彩呢個面談佢有錄音帶俾番我哋(但我哋無播帶機!!!)之後可以再聽番都得!

 

李丞責話呀仔個名要有成四十五筆先得,所以d字好深,有d都未見過,佢俾左三組字我哋,最好嘅係第一組字,第二同第三組都好,但一定無第一組咁好,不過相對d字就淺d,筆劃少d,李丞責都好坦白講,搵得佢改名梗係想呀仔好,唔係就唔使搵人改,所以我哋一定唔會諗第二同第三組字,好彩第一組字都可以有好多唔同combinations,等我哋返屋企慢慢諗吓先!

 

最後,原本我哋book左入境處九月廿八日攞出世紙,李丞責話果日唔好,要我哋改去九月廿九日,重要有時限,同埋果日先用個名,要多d叫佢喎!

沒有留言:

張貼留言