2010年7月1日 星期四

下水禮

Ambrose嘅下水禮終於在 七月一日 舉行!


七月一日,晴天,非常熱,真係最啱bb去游水,唔怕冷親!心情真係既緊張又興奮!當日我地決定三點幾四點去游水,因為諗住游一陣Ambrose都會累,沖埋涼瞓一陣食粥仔就啱啱好,唔太趕!點知,Ambrose可能知道有得去玩,未出發先興奮,游水之前都唔肯瞓一陣,雖然佢都係咁捽眼捽面好眼瞓咁款!見佢真係捱唔到太晏,我地三點鐘已經同佢著好游水片褲,換上米奇泳衣出發去游水!


一去到泳池,我地放左Ambrose落個穿腳仔水泡度坐,佢開頭都有少少吽,不過坐左一陣,我地又將個水泡船慢慢推吓推吓,佢就知好玩,加上有兩個表姐同佢一齊,就更加醒神!我地開頭一直都在兒童池度玩,無太陽哂到,而大人池又勁哂,一來兒童池呀仔隻腳點都掂唔到地下,同去大人池無咩分別,二來雖然呀仔有搽防哂,但陽光實在太猛,真係驚不知不覺哂傷,我地唔敢過去!我地一路都推住個水泡同佢玩,不過見佢坐左落個穿腳水泡度,個上半身其實無濕身,得下身在水中,而佢又好似坐船咁高左,佢成日鳥低想攪吓d水,但隻手又唔係好夠長,變左佢就側埋一邊,我地見d水其實已經哂到好暖,咁就直頭唔用水泡,一手抱住Ambrose將佢上半身至頸左右都浸埋落水,呢個時候佢真係好enjoy!一路笑一路周圍望同埋一路用手拍水,果然,下水禮真係要真真正正下水先好玩!


玩左一陣,又發覺佢一d都唔驚水,好鍾意玩水咁,我地同表姐仔借黎一個一個圈嘅水泡俾Ambrose試吓用,點知,一笠落去,真係唔使教,佢已經識得“long”住對手响個水泡面度,好似真係游水咁款!當然我地梗係會擔心Ambrose會突然離手成個人响中間穿入水,所以我地都有一路扶住佢。見佢用埋個水泡重high,可能真係好free好舒服咁浮水啦,又有水玩,佢重一時登直雙腳好似大人踩水咁,一時又挨住個水泡將對腳浮上水面,真係爽爆!


玩到咁上下,我地驚個兒童池無太陽又有少少風會凍,終於去左大人池又玩左一陣,拋吓波波,玩吓沖涼用果d噴水玩具,真係不亦樂乎!估唔到我地都玩左一個鐘,重以為落去十五分鐘就要走人,哈哈!Ambrose最尾好似“撻皮”咁撻住左個水泡上面,我地見佢d手腳皮都皺哂又無瞓過覺,都係快d返去白白豬抖吓喇!


見咁好玩,決定 七月四日 又再玩過,yeah~~~


沒有留言:

張貼留言