2010年5月30日 星期日

Studio Photo

Ambrose出世無耐開始,老公就決定每日都同佢影相,到佢一歲大嘅時候就可以做一幅365日嘅人頭相海報留念,我都幾鍾意呢個概念,一來諗住咁多人頭相張海報都應該好震撼,二來bb真係日日都唔同樣,表情成日都唔同,日日同佢影低d相留念,捕捉bb唔同嘅表情,某個程度上都係一種成長紀錄。因為日日都影相,Ambrose嘅相庫都好大,我好鍾意入哂d相入iphone,返工搭車、lunch、臨瞓,總之係無時無刻都會攞出黎睇吓,唔會厭!就係日日都影相,我從來都無諗過要帶佢去影樓影相!但係唔知點解有一排上得baby kingdom多,見好多人都會帶bb去影,d造型真係好得意好鬼馬。突然間又覺得bb過左一歲可能影唔返d咁得意嘅造型,而且自己影果d就一定唔會有特別嘅造型衫同背景,加上我地影bb就影得多,一家三口嘅相實際真係唔多又唔太靚咁。check過影bb造型相重平過大肚相好多,幾百蚊都有交易,當影吓全家福都好丫,心郁郁之下又有d擔心老公會抗拒影相,真係十五十六,好彩佢都唔抗拒,重要佢話好之後我過左一排都未book studio,佢倒番轉黎催我快d約期!!


去番影大肚相間studiobb相,其實係太花多眼亂,間間都好似好好,影到好得意咁,懶得去做research,呢間之前影過大肚相ok,價錢又差唔多最平同埋網上評語都好好,唔諗咁多,book左先,最緊要都係bb狀態好,咁點影都靚架啦!呢間studio原價$38828張相四個造型,要哂全部相都係加多$300,因為係baby kingdom 0908 媽媽會,又有額外優惠,送多一個造型同十張相,真係幾抵!因為都係本住個心係影吓d得意造型衫同全家福,覺得唔係一定要一大堆相至得,相我地都大把麻,所以我嘅策略係除非超靚超水準,如果唔係我一定只攞38張相就走,唔會加果三百蚊,寧願將果三百蚊加多少少影多一次又可以有唔同造型!老公聽到之後覺得有d唔可能,佢覺得棟相好煩,而且佢相信我睇完相都係好難決定要邊d同唔要邊d到最後都會要哂,可能係有影結婚相同大肚相嘅經驗啦,女人通常都唔太理智,hohoho,如果唔係都唔會有“除非”啦!


約左529下晝六點鐘去影相,其實呢日都算忙,Ambrose啱啱果朝上佢人生第一堂playgroup,上完堂我地重走左去圓方食lunch同行街,佢都無咩點瞓到,為左佢影相果時狀態好d,我地食完lunch,只係去左買對鞋仔就返屋企白白豬同覺覺豬喇!好彩佢都好合作瞓左,重要幾冧吓,都無幫佢換套靚衫,只係著住件睡衣,瞓住覺抱佢出去喇!揸車途中都見個天好黑好似就快落大雨咁,都未泊好車,老公都已經不斷催促我地快手快腳落車過對面馬路果座大廈,佢平時唔會催人,今次就係咁叫快dd!一落車已經有幾點細雨,行多兩步果d雨都灑得好大粒但都只係幾粒,啱啱話口未完粒雨咁大粒就已經倒水咁落起上黎!我地無傘,又驚潺仔搴咁樣一淋又病左,好彩少少嘅係佢出黎時瞓緊覺,咁我地就連人帶被仔抱左佢出黎,無傘都叫有張被仔遮住,我就踩住對超高跟鞋起勢跑到對面幢大廈!揭開張被仔睇吓Ambrose,佢d頭髮都濕左塌左d,個樣好攪笑,佢都係第一次做落湯雞架喇!我地唔敢即刻入lift,因為架lift嘅冷氣都好勁,驚Ambrose攝親!


過左一陣我地先上樓,上到去d工作人員就俾相薄我地棟造型,原本我好想要天使造型,不過又鍾意寫真(即除哂衫淨番條片),呢兩個造型實際又好似都幾類似咁,結果我地都係要左寫真、家庭、村民、廚師同消防員呢五個造型!


等左一陣就開始影廚師造型喇!換左套衫戴左廚師帽,真係幾得意!攝影師俾左一盤蔬果道具俾Ambrose,佢只係攞左蕃茄同薯仔。有個女仔係咁引Ambrose望鏡頭同笑,都唔使我地去攪,都幾好!影左一陣個攝影師就攞個鑊同鏟俾Ambrose,不過俾左兩次Ambrose都唔攞,一味攞住個蕃茄想食,我地見到咁咪想同佢轉枝粟米或麵包黎影吓,等d相唔使一味都係蕃茄同薯仔,點知個攝影師話得喇,呢個造型影夠喇,要轉造型喎!雖然都覺咁快嘅,不過見Ambrose狀態都唔太差就見好就收,快d轉造型影埋去!


第二個造型係消防員。其實著完套深藍色衫都唔覺得話好特別,不過原來一影嘅時候個女仔先即刻笠頂消防帽落Ambrose個頭度,真係幾型吓!一路影Ambrose就一路除帽,結果係要一路引佢引到差唔多就即笠帽快影。


又係好快咁話影夠就轉左村民造型!攝影師俾左兩條臘腸Ambrose揸,個女仔又幫Ambrose笠左頂大竹帽,好村民!哈哈!Ambrose揸住兩條臘腸好鬼開心重係咁“fing”,不過依然係唔鍾意有帽係咁抆。抆跌左頂大竹帽個女仔就俾左頂細竹帽俾佢,三角型細細頂都好cute!之後重有頂大圓中間有洞嘅竹帽,帽邊綑住塊黑布,個女仔諗住俾Ambrose戴,點知一揚出黎都未戴到Ambrose就喊,唔知係咪俾條黑邊揚一揚嚇親!見佢唔鍾意頂帽我地就好快手咁俾左條紅衫魚俾佢揸住,好攪笑!不過咁樣喊一喊佢又借d易唔係幾好心情咁喇!攝影師可能見佢都難引笑左,重想喊想喊咁,就話呢個造型又影完!


再之後就係寫真!入到去間有張大白紙佈景嘅房,同Ambrose除哂衫得番條片,見地上有兩個藍色波波,心諗見到果d擺响度嘅demo相都係彩色波波,重要好多好colorful咁好靚架麻,而家得果兩個,重要係我唔多鍾意嘅藍色,我無出聲,諗住影影吓會加落去啩,咁咪照影囉!唔知係咪間房舖左張大白紙响地上,而Ambrose呢個造型又唔係好似之前果幾個咁要坐响個佈景仔前面,佢好活躍咁係咁爬,爬到個攝影師都影唔到佢,重係咁叫我捉番佢坐番中間俾佢影。之後好快佢地又攞左隻大bear bear出黎,影一陣,又攞左條大毛巾黎影。其實我都好鍾意大毛巾蓋住個頭呢dstandardbb相,奈何我一放條毛巾上Ambrose個頭度佢就同我抆走佢,見個攝影師都唔係standby咁一等我放佢就影,我覺得佢無好好捕捉Ambrose囉!又係影左一陣佢又攞張藍灰色嘅紗出黎,Ambrose爬去邊塊紗就跟到邊做背景,不過佢係拿埋一注咁做背景,都唔知佢做咩!期間Ambrose都不受控咁爬,要佢坐佢就趴,要趴就坐,而且又唔係好肯笑,個攝影師又係咁叫我捉番佢去中間,佢講到我都有d忟,因為我feel到佢有d唔耐煩,我心諗bb仔係咁架啦,Ambrose都算叫做易引得笑,就算佢無笑都無咩唔妥架,佢都係俾頂帽嚇喊左一陣,氹左一陣又無事啦,表現好好,佢周身郁係好正常,你做攝影師係咪應該係你去就番個bb去捕捉佢嘅神態呢?佢就係咁坐住張碌碌椅碌前碌後去就番Ambrose爬前爬後,爬唔啱位就叫我擺番啱佢,又唔見你唔坐張椅行吓去就位,更加無擒高趴低去影,同我之前影大肚相真係差得遠!重要影影吓相打幾個乞次走左出去,返黎影左都係一陣就話影夠,我都未黎得切反應話咁少道具佢就出左去喇!因為Ambrose夠鐘食奶,我都係拿拿林同佢著返衫就餵奶,唔得閒去追究道具問題!不過餵奶期間我見到擺出黎嘅相,人地都係寫真,人地就有好多colorful嘅道具,有馬仔車仔椅仔,甚至於果d波都係一地都係彩色架,無見到都無咁嬲,一見到再諗番頭先果d咁流嘅野,真係早知要天使造型都叫做有d野睇吓!因為我對於寫真照都有expection,覺得呢d先係考到攝影師技巧,果d著造型衫真係有幾難影得好丫?著左衫放係個佈景前加少少道具,只要bb唔喊,就算唔笑都叫得意啦,無難度!反而寫真就唔同,因為係無特定模式,真係要捕捉,而家又唔係我bb暴喊而影響到影得唔好,而係我feel唔到佢有heart去影,我心裡面已經有七成決定一定唔會要哂d相,其他果三成就係等影埋最後家庭照先算嘅!


全家福都只係影左一陣,影左幾張三個人嘅相,pose都其實叫做正正經經,無咩活潑得意嘅感覺,之後就係我同老公個別同Ambrose一齊影嘅相,每人都係幾張,跟住就話影完喇!可能我真係有expectation,所以佢話影完果吓我覺得好odd,唔係麻,影左幾張咋喎,全家福係最快影完嘅造型!


工作人員叫我地等大概十分鐘就可以睇相,我等緊果陣已經同老公講話一定要棟相,因為我好相信d相唔會有驚喜,老公又話棟相咪要好耐囉,佢話佢見之前果d人都係一有相睇,諗都無諗就話要哂,佢話無人棟相喎!咁我又覺得佢係有得棟架麻,而且我覺得5個造型38張相都叫唔太少,佢又唔係影得多咁,撇開有一部份眨眼唔靚甚至乎穿崩,應該唔會要响好多相之中棟38張,同埋都係果句,每個造型其實有幾張都好夠,貪得意之麻,留番果三百蚊再影過重多變化啦!我地一路等先發覺佢地原來就收工,有d工作人員重陸續放工,唔怪得知佢地好有效率咁快就話“夠”啦,原來係“夠”鐘收工!


都唔使十分鐘就有相睇!一共144張相,比我心目中所諗嘅多,我地好快scan左一次,一睇完已經有個姐姐仔出黎木口木面咁同我地講個價錢,簡直係背台詞咁係咁講,package幾錢,要哂d相又幾錢重有咩送,送果d野又點點點,我好有禮貌咁等佢講哂就同佢講我唔要哂,我覺得自己真係好勇架,其實三百蚊唔係多錢,可能好多人都費時煩或者基於唔好意思之下要哂,但係我又真係意難平,氣難下,我又唔係覺得影得好差,之不過又唔係話好好,佢又fail左我對寫真同全家福嘅expectation,我屋企嘅相庫有好多Ambrose嘅得意相同靚相,只係平時未必著到好靚個景又“是正”咁影到之麻,咁我有咩理由重要俾多三百蚊買哂呢d咁普通嘅相啫!個姐姐仔話唔緊要,繼續木口木面同我地講,唔要邊張相delete enter就得,咁我反問佢我可唔可以另開一個folder放番我要嘅相落去,因為有時棟相你都會睇前睇後比較過先決定到要邊張唔要邊張,如果delete左就好難比較決定,點知個姐姐仔都好寸,又係木口木面同我講話佢地只可以delete enterd相,因為佢地都重會有留底嘅,佢話好多媽咪都係棟完一大餐最後都係會要哂d相喎,真係抵得佢丫,咁你係咪都睇死我又係得個棟字最後咪又係要哂但又阻住你收工丫?佢講完都轉身走左,得番我同老公坐响度,老公等我棟,我覺得even到果個moment,佢都唔信我真係可以堅持到要38張,埋單$388走人!


講真,其實都好難選擇,因為真係要來來回回咁睇邊d要邊d唔要,如果之前delete得多之後果d又要唔落唔夠數又唔抵同埋已經delete哂好難返轉頭,如果之前果d又要得多之後又有好多想要咁過左38張又少過144張嘅話,好似要哂都無咁嬲啦!加上部機只可以開一張一張黎睇,一唔係就細細張咁show哂出黎你又睇唔得清楚黎棟!Anyway,我最後都用左唔夠十五分鐘就攪掂左,一張都無多!一攪掂左就有個男人走出黎都叫有少少禮貌咁問我地做咩唔要哂d相,老公都好客氣咁話d相張張差唔多,加上我地唔會只影一次,所以費時要哂,老公已經唔係評論佢地影得麻麻,點知個男人話bb個樣一日一日唔同,有d相係影唔番,唔要哂可惜喎!我要哂就好可惜喇,都無我屋企果d咁靚呀!一日一日唔同喎,我夠知啦,我日日都同佢影相架,唔好好似覺得我地慳住果三百蚊至得架!都同你講話唔會影一次啦,都唔醒水叫我地再book過,原本都有諗再影都去番呢度,雖然話影得唔太好,但都唔係差嘅,我相信係攝影師嘅問題,不過經過呢番對話,我已經決定左唔會再去呢間喇!


計埋棟造型換衫影相餵奶等相同棟相,全程都係啱啱兩個鐘!我地真係好有效率!走果時老公都問我打算幾時再影過,佢話見响studio嘅閃光燈係咁閃,驚對Ambrose對眼唔係幾好,叫我唔好近期再影。咁我又覺得都叫影過吓造型相,貪得意啫,無所謂一定要好多先夠,所以都係諗住Ambrose一歲生日咁上下先再去影過喇!到時佢識企咁著自己衫影重好啦!


1 則留言:

  1. Just found out ur blog now =P
    Love the photos you posted on FB but just realized what happened behind the scene ne! hehe ... anyways, I do agree that u decided not to go back to that studio as I don't really think the photographer has the heart and catch the cute moments of bb ah!!

    回覆刪除