2011年6月5日 星期日

童愛藝術

上完幼潛過左海港城食野兼行吓,本來媽咪想話行吓反斗城同book buddies,點知爹爹一句話又行反斗城就取消左,連帶隔離嘅book buddies都不宜久留,媽咪唯有行去睇吓Itsmagical有咩得意野!媽咪之前見有個jumbo stamp pad,可以俾Ambrose成隻手放上去再印手印,好方便,媽咪好想買,因為自己用顏色開出黎嘅話,d顏色又唔均勻,而且要倒好多顏料出黎先可以做到手印,又會攪到好混亂,有左呢個jumbo stamp pad,印手印真係話咁易啦!不過媽咪見一個都成$69,而且又得兩隻唔靚嘅色,媽咪真係唔捨得買。見美國有唔少art and craft accessories幾平,研究左一輪响美國訂番黎之後,又覺得運費頗貴,又有d唔做international order,其實都幾煩,最後媽咪都諗住响Itsmagical買住一個睇吓Ambrose鍾唔鐘意先,見今日多左隻橙色,雖然望落都唔係好靚咁,不過都總好過深藍色同好似深藍色嘅深紫色啦!所以今日嘅收獲係一個橙色jumbo stamp pad  


買完野,媽咪行過去mothercare睇野,爹爹就推左Ambrose想搵個位坐吓等媽咪,點知行行吓媽咪收到爹爹電話,佢話佢去左一個叫童愛藝術嘅攤位坐低左!媽咪行左過去睇,原來係unicef籌款,只要捐$50就可响其中四個counterart and craft,加多$50就可畫埋油畫。開頭爹爹捐左$50,我地諗住都只係玩果四個counter都好夠喇!  


媽咪見到有其中一個countercrayola嘅,而玩嘅係fingerpaint,因為媽咪呢排都有諗過買佢隻fingerpaint,但媽咪又一直用開佢嘅kids paint,所以好想睇吓質感有咩唔同,所以媽咪第一時間衝左埋去喇!不過負責人好似對我地咁細嘅bb無咩興趣咁,我地自己攞起手工衣著(同屋企果件一模一樣,Ambrose二話不說都識伸手去著喇),之後坐左响度等。眼見個工作人員擠左d顏料响塊膠片上,但原來唔係俾我地,佢係俾我地之後嘅小女孩,重好有心機响佢張畫紙度畫手指畫,完全無理我地,亦都唔似想理我地。媽咪見到咁,就問隔離個姐姐係咪可以玩架喇,佢只係將一塊之前擠左嘅顏色膠片俾我地,任我地自己玩,無話示範手指畫,媽咪覺得有d俾人輕視囉!不過Ambrose一見有顏色玩就開心,佢自己畫畫撈撈,自得其樂,媽咪陪佢玩都無再諗喇!只見Ambrose最後將膠片上所有顏色撈埋哂一齊再印印印,用哂成張膠片顏色,媽咪好衰咁心諗,Ambrose叻仔,用哂佢地d顏色,撈到佢地一定要清理張膠片,總算出左氣啦!媽咪同Ambrose玩緊時都有問姐姐其實kids paintfingerpaint有咩分別,姐姐好尷尬咁話佢都唔係好清楚,但佢就話應該只係新裝同舊裝嘅分別,而新裝嘅顏色又再sharpd,媽咪試落質感係差唔多,係黃色嘅kids paint比較水d,一倒就倒好多出黎,而fingerpaint好似杰身少少,方便用幾多擠幾多!媽咪諗,兩隻顏色應該係一樣,只係唔同名呃d人去買咁囉!哈哈!畫完畫,媽咪再同爹爹講番頭先嘅遭遇,原來爹爹都覺得d人唔想理我地,唔知係咪見Ambrose咁細,覺得我地唔係佢地嘅target所以唔理我地,媽咪覺得呢d人實在太短視囉,bb細唔代表我地唔係target customer,媽咪之前一樣幫襯左佢地唔少野,佢實在太看低我地喇!  


之後媽咪同Ambrose去左玩泥膠,媽咪知道Ambrose唔多鍾意泥膠架喇,不過見有得免費玩,一於捉佢去玩吓試吓,可能佢又接受到呢?!點知Ambrose真係麻麻地,叫極佢都唔肯掂舊泥膠,媽咪唯有自己扮玩得好開心黎引佢,不過真係無咩效,Ambrose只係應媽咪要求,係咁易掂一掂舊泥膠(媽咪係叫佢大力按落個模到架)!玩左一陣,Ambrose係咁擰頭,媽咪唯有見好就收啦!  


呢個時侯媽咪見到原來畫畫果度有成台一盒盒顏色任“不”攞黎畫畫,好似幾好玩咁,而Ambrose又係咁想行埋果台顏色台度,爹爹見佢有興趣,就走左去捐多$50玩埋畫畫喇!  


姐姐同Ambrose著好圍裙,Ambrose行到去畫架前,真係似模似樣,成個小畫家咁!媽咪幫Ambrose去攞顏色返去畫,原來呢d顏色係塑膠顏料,質地好杰,畫上畫布會“章”住咁,質感都幾得意,望吓原來呢個counter就係而家好流行嘅art jamming,媽咪不知幾開心,$50可以體驗吓,真係好抵,而且今日所有作品包埋呢幅畫都可以攞返,媽咪覺得超好囉!Ambrose係咁畫,又用畫筆,又用油掃,又用海棉,佢重一個唔該fingd顏色上媽咪條褲同鞋度,地下都有呀,而佢自己就一衫都係顏色之餘,對手係污糟到爆呀!好彩姐姐走埋黎話唔緊要,佢就係見Ambrose玩得咁開心同咁有興趣畫,佢靜雞雞俾左塊display嘅畫布俾Ambrose畫多一幅,媽咪真係覺得姐姐好好呀!媽咪多口問姐姐art jamming少少資料,原來响銅鑼灣玩一節三個鐘都要二百幾三百蚊,而如果响中環就重貴d,要三百幾四百蚊一次!媽咪今日以$50可以同Ambrose體驗吓,真係超值!玩左今次,媽咪都係等Ambrosed先同佢再玩呢d畫喇,太貴喇,大d先啦!  


畫完畫洗乾淨哂手腳,再去另一個counter做眼鏡,都係攞左d紙油顏色,油好之後俾工作人員貼在所選眼鏡框度帶,都幾cute架!不過對於Ambrose黎講太大喇,佢自己都feel到,唔多願帶走左去!  


最後再攞左張puzzle plain咭,又係隨意畫野,畫完可砌上出面display度隨意創作,不過爹爹又覺得係Ambrose手筆,唔捨得留响度,所以我地無砌上去攞走埋喇!本來重有穿珠手工,不過玩到周身污糟哂,又玩左好耐,最後爹爹話唔好再玩喇,返屋企抖吓喎!  


今日花費左$100,有咁多野玩,玩左好耐,又有意義,真係好正!如果成日有呢d商場活動就好喇!



沒有留言:

張貼留言