2014年4月27日 星期日

Home Art Jamming @魔術師 (4y8m)

Ambrose自己畫左個魔術師出黎,真係幾靚!

唔記得佢由幾時開始,畫眼睛嘅時候識得留兩至三個白色圓形,好似人地畫漫畫少女嘅眼睛咁,的確係醒神好多! 

仲有,佢畫星星已經好左好多喇,之前佢畫嘅星星,果五隻角好唔平均,而且又斜哂,星不成星咁,而家佢畫嘅星星,角位分佈正確,而且都平均左好多,叻仔!


Ambrose都花左d心思落魔術師嘅衣著,上身係星星,下身係間條,仲問媽咪靚唔靚,哈哈!

4 則留言:

  1. 唔好意思,想請教你點解最終留番係讀開果間,而不轉有學劵既幼稚園,我見你有offer 果d 全部都好好,特別係青雲路果間。我宜家都係非常煩惱轉唔轉。現在讀緊你囝囝果間n 班,但三年學費真係貴過讀大學啊。另一間有學劵,在區內都受歡迎,但我估英文訓練不及而家果間多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最終因為都希望有多少少英語環境俾佢,所以無轉。另外,其實青雲同兆麟都有offer,都係不錯的選擇,但因仔仔蚊咬反應很利害,一咬就好腫,而且好耐至好,考慮到兩間學校都好惹蚊,最終都放棄了留回原校。

      刪除
  2. 謝謝你的回覆啊!我是上網找資料時無意中發現你的Blog,非常佩服你這麼用心栽培仔仔。我亦決定了留在原校就讀,因學校最近才覆實有上午班位。你仔仔好叻啊,有這麼多offer!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的讚賞,可能因為當年還不及這兩年競爭大吧,相信這幾年考幼稚園也很辛苦呢,仔仔只是好彩而已!兆麟其實當年抽不到,我地都無reply話會waiting,只是臨開學前打去問有無位,點知學校話有,所以有考慮過轉過去的。

      刪除