2007年11月30日 星期五

有一日放工,半路遇著一個問卷員,正常既我係會視而不見,任由佢講,果日唔知做咩,見個人趕收工咁慘,咪停低幫下佢囉!點知佢問埋d唔知咩野,又問你幾多歲,又問你做咩職業,怪怪地!佢問完兩三條問題,就好趕咁話叫我攞番d單張參考下,但要行遠少少去攞,唉,我唸住佢趕收工,咪算啦,行兩步幫埋佢囉!


點知佢叫我上架van仔,我真係有d猶疑,點解要上車?我上左車後,佢又好似好趕咁,好似架車會俾人趕走咁,想開車,我幾驚呀!係咪想賣我豬仔架?我左望右望,佢又話搵個經理幫我,經理?幫我做咩?我真係好後悔咁好心做咩?


經理一坐埋來就想問我有無儲錢投資,原來又係d保險投資公司!!佢話阻我幾分鐘講解下,我即刻話我趕時間,叫佢俾單張我攞番去睇,佢又唔肯,我寸佢話幾分鐘邊講得完佢要講既野,佢好無奈咁放我走!


之後我唸番自己真係好笨,當佢話要去攞單張既時侯,我根本可以唔鬼理佢走左去,當我知道要上車既時侯我就應該走人,重要又上左車又要驚,真係蠢到無人有!


呢次既教訓係,以後我都唔會理果d企街既人!!!


沒有留言:

張貼留言