2009年3月9日 星期一

嘔血

尋日日頭食完鯖魚之後個胃就頂住頂住唔舒服,又食唔落野,晚飯打邊爐都只係食到少少丸同菜。因為我唔飲得鮮奶,又唔食得落好多野,我怕無咩營養,又怕肥,聽人講隻日本孕婦奶粉唔肥又唔太奶味,咪買黎試下囉!打完邊爐返到屋企又肚空空咁,沖左杯日本孕婦奶粉試下。飲完都覺ok,唔甜,淡淡哋唔似奶,可以接受!點知沖完涼食完維他命上床瞓嘅時候,就嘔嘞!因為屋企厠所水係中央有藍色消毒劑,所以厠所水係藍色而唔係透明嘅,我嘔左第一下之後隱約見到好似有血絲响d水度,咁我就即刻用tissue接著之後嘅嘔吐物,竟然真係血,嚇到我叫左出黎!

 

今朝又再請病假去睇醫生,醫生檢查完就話要睇下有無持續嘔或疴血,先知有無需要做更進一步嘅檢查,暫時睇我係胃抽筋,如果無再見血,咁可能只係嘔嘅時候整損左個胃或者喉嚨,所以有血,咁就唔擔心喎!醫生開左藥俾我,我重問醫生可唔可以俾藥水我,醫生話我唔係細路仔,d藥唔係好大粒,同埋唔係様様都有藥水可以代,叫我咁大個人唔好怕喎!唉!佢又唔係我,佢唔會知我有幾驚!曾經有次病,我食咩嘔咩,就連食藥都可以成粒嘔返出黎,重要唔係一日半日係咁,係好幾日都係咁,餓住都唔敢食野,因為知道一食又會嘔,呢個經歷,係一個陰影,我過左好耐都overcome唔到,只係好少少,耐唔時食一兩次藥都可以,只要唔係又厚又大粒又圓形,都重食到!我連panadol都要食子彈形,食左好多年都唔敢轉圓形架!腸胃藥,尤其係果d胃藥,總係離唔開果隻要咬碎(或即使唔使咬碎)又成陣薄荷味嘅胃藥,次次嗅到都想嘔,呑左都會好想嘔返出黎,真係好難頂!雖然係萬般不願,但係自己知自己嘅腸胃真係好差,為左快d好,我都乖乖照食,不過依然係誓願咁攤哂d藥出黎望左十幾廿分鐘,無錯,係十幾廿分鐘唔係秒,先至好驚咁呑落肚!

沒有留言:

張貼留言