2010年5月28日 星期五

疤痕

重記得响醫院嘅時候隔離床個女人好不滿自己開刀傷口唔使拆線,佢覺得有疤痕先至有紀念,我真係好不滿佢囉!有邊個女人唔想自己靚架,雖然開刀位都無人睇到,有無疤都無所謂,不過無梗係好過有啦!


好不幸,我係要拆線果個!我重記得拆線之後姑娘俾塊鏡我照,好嚇人,除左個條好似科學怪人嘅傷口之外,重成肚都係又紅又紫嘅妊娠蚊,真係見到都想嘔!有一段時間我自己都唔敢去掂同睇自己個傷口,因為一見到我就超down喇!


產後嘅傷口一直都只係一條線咁,無咩特別,我以為等佢退左紅個傷口都係咁上下樣,點知產後三個幾月,傷口超痕,又紅又突,重要係佢開始有少少粗,大驚之下都去睇番個婦產科醫生!醫生話我個傷口無發炎,好正常,佢話痕係正常,重話平時我地整傷左傷口結焦都會痕啦,何況開刀傷口咁大,恢復緊係會咁喎,傷口係有少少突,不過恢復緊係咁,之後會平番少少,見佢咁講即係無問題啦,唯有等佢快d好番就唔好再痕同突!不過因為我都好擔心個傷口會越來越突,我有問醫生係咪可以搽野或貼疤痕敵之類嘅產品黎防止傷口出肉芽,醫生又話無醫學根據,又話如果我想試都可以試吓,總之佢個大前提係我個傷口無發炎無問題,只係等佢復完,無咩其他野可以做,而佢都唔會阻止我去搽或貼任何野令個傷口唔好有疤!


睇完個醫生之後我都係唔甘心走去買左枝去疤膏,我重好神心咁跟哂instruction搽左一個月,真係搽去肚紋膏都無咁好耐性呀!枝野都無話耍搽幾耐至得,不過我見搽左一個月都好似無咩特別好左,枝野又唔係平,又諗醫生話其實無咩可以做,咁我又好氣餒,之後就放任個傷口,唔理佢,又無再搽野喇!


其實個傷口一路都好鬼痕,不過係一時時係咁,每當佢一發作嘅時侯,我就好抑鬱咁,覺得唔通以後都係咁?我已經都無太在意佢已經再變粗左同突左,因為即使著三點式都唔會睇到條疤,同埋根本上可能連三點式都無機會著番,我最在意嘅係佢真係好痕!痕,可以去抓,不過個疤又紅又突位置又尷尬,我又唔敢抓,坐又坐唔安,好辛苦!


產後八個幾月,情況依然,我有上網問吓其他人個疤幾時先唔再痕......答法不一,有人從來都唔痕,有人耐不時有少少痕,有人話產後二年甚至乎十年都重耐不時痕緊,聽到重down,咁即係唔好諗會好番啦!


後來有一排真係好唔開心,同個同事講開我呢個問題,咁啱同事有個外科醫生朋友,佢就幫我去問吓有咩野可以做無咁辛苦,我都唔expectd咩可以解救我呢個情況,因為睇番好似個個人都唔同,根本唔係開刀手勢好唔好,有無戒口嘅問題!同一時間我就忍唔住走左去買疤痕敵黎貼,貼左幾日已經無咁痕喇,不過可能我嘅皮膚幾敏感啦,反而到塊膠貼邊位嘅皮膚開始有d痕!真係一樣完左又到另一樣!响我好絕望嘅時侯,同事覆我話個醫生朋友話我呢d casecommon,去打番d類固醇針就可以喇,同事個醫生朋友重幫我安排去佢間醫院度幫我打針!


其實一聽類固醇係有d抗拒,好似唔係幾好咁!不過一個人去到咁絕望嘅時候有人同你講個問題唔係d咩大問題,係有辦法解決嘅,咁我點都去試吓先啦!同老公講左佢都ok無問題,咁我就去左搵個醫生喇!醫生話我條疤都唔算突得勁,好多人都唔係因為唔靚先至要打針,而係真係好痕好唔舒服,尤其是夏天出汗重要貼住果d疤痕敵,佢真係講中哂我心諗嘅野!我問佢其實貼疤痕敵有無用,佢話絕對有用,話貼住左個傷口無咁多位俾佢突出黎,重話佢好多病人如果可以嘅話佢會叫d病人用夾夾實個條疤添!我聽到真係好後悔當初做咩唔睇多個醫生俾d意見,重信哂個醫生話無咩可以做,無咩醫學根據,無打理過條疤!最初都係一條幼線少少突,而家就又粗又突,如果一早貼左疤痕敵或keep住搽膏,可能唔會好似而家咁!不過醫生話人人體質都唔同,唔可以話做左d咩就一定有用,亦唔會有醫生保證用左咩會無疤,even打針打平左條疤,都唔可以保證日後唔會又突番!雖然聽來都幾灰咁,不過打針都算係我嘅最後生機,都唔諗得咁多!醫生話每月打一次針,平時夜晚要搽類固醇膏,keep住咁樣去到條疤平同唔痕,唔保證要幾耐時間攪得掂,不過响政府打,有限錢,我都唔care咁多!


以為打針落條疤度都好簡單,不來佢係一枝針筒沿住條疤打好多針,都咪話唔痛架!第一次打完佢幫我貼左塊紗布俾我走,我返去拆紗布時見到有八個血印响塊布度,我諗佢應該打左八次落條疤度,好彩都係每個月打一次咋,咁痛!


打左針之後兩三日,真係唔痕喇,不過都無平番,應該唔會咁快,anyway,對我黎講,唔痕已經好好喇!有醫生朋友,原來真係幾好,最衰我無!


沒有留言:

張貼留言