2010年5月30日 星期日

Dr Poon Playgroup – 第一堂

Ambrose第一次上堂,因為响尖沙咀,我一早叫定老公請假車我地去,唔使我第一次去就咁狼狽。諗住有車,我地重他他條條食埋個早餐先出發,本來都順順利利,去到唔知邊度竟然塞車,眼見就黎遲到,我同奶奶就抱住Ambrose落車先,我地重要响山林道嘅街尾對落果條樓梯底落車,奶奶抱住Ambrose上條長樓梯,我就攞住Ambrose嘅奶粉袋,一路行一路望座大廈响邊,因為一早諗住老公車,所以連地圖都無睇過,根本無concept响邊度,行到死死吓!一路差唔多行到去街頭先搵到!


上到去,發現開始左唔係好耐,都只係介紹緊,我地亦唔係最遲嘅,都好好彩!其實上左baby kingdom睇過,有0908媽媽join左呢個playgroup講番第一堂嘅內容,所以大概都知會玩咩。開始熱身唱歌仔拍手掌,介紹吓同班嘅bb(每班8bb),不過d歌仔我地都唔知歌詞佢又無貼出黎,都係跟住唱,第一次,甩甩漏漏咁,是是旦旦唱左就算。


好彩Ambrose响車度飲左支奶瞓左一陣,都叫狀態ok,去到無扭計,無喊,Dr Poon講野又係咁望住人,不過其他bb都好奇咁周圍爬,Ambrose就坐定定望,無主動爬出去,係有其他bb爬埋黎,好攪笑!第一個遊戲係抱起bb,另一人就對住bb扶住佢下盤,一路唱一路好似鐘擺咁左右兩邊搖,唱到幾多點就舉高bb,我開初唔知咁玩,自己話抱bb,因為其實Ambrose唔係好痴我,我諗住抱佢多d會痴我d,點知原來抱住佢對面重有人扶佢個下盤,早知我做扶果個啦,我舉Ambrose舉到手都軟埋,但係佢就對住奶奶玩到笑哂,老公掛住拍video,佢無一齊玩!


玩左一陣又轉左坐番低休息吓兼玩第二樣,Dr Poon開始派膠匙俾bbAmbrose一見對面個bb有膠匙,二話不說就衝左去對面想搶,雖然我主張係放任佢玩去探索(只要唔係會有機會受大傷),我驚其他家長介意,覺得我無家教,咁我唯有一齊衝過去阻止,好彩Dr Poon都見到,即刻番轉頭派匙俾Ambrose。呢個遊戲係要俾兩隻膠匙俾bb,睇吓佢地會唔會攞住匙柄去對敲兩隻匙,咁可以訓練手眼協調,之後再試吓俾第三隻匙睇bb有咩反應,Ambrose就放低哂兩隻再去攞第三隻,之後再試一次佢就放低一隻去攞,唔知咁即係代表咩,不過識得攞第三隻都叫ok啦!不過响其他bb落力敲嘅時候,Ambrose就敲兩野就掛住食隻匙,Dr Poonbb係鐘意放野入口,你越阻止,佢擺野入口嘅時間越長,因為佢會鍾意放入口你去抆出黎果種刺激,奶奶就好似唔係好認同,覺得無理由佢擺野入口都唔阻止!而且老公同奶奶都唔鍾意bb玩匙,驚俾佢玩慣左第日去酒樓佢又會照玩d筷子同匙喎!


之後派左個膠筒同幾個膠圈,放落去俾bb聽係有聲,Dr Poonbb一定會攞哂出黎,我地就要教佢放番入去,不過Ambrose都係一味食,對於我地教佢放番入去係無咩反應!再之後又派左絲帶,俾bb睇住放入去,同膠圈唔同,絲帶放入去係無聲,bb會望落去睇吓,不過Ambrose無理,攞條絲帶俾佢一係就慣例開摩打咁搖對手,一係就拋左去唔玩,Dr Poon話有d bb係會攞住條絲帶從頭到尾抆直佢,可能Ambrose重細,未識啦,佢連個膠筒咁大個都可以由頭食到落尾,好滋味咁!班中其他bb月歲應該相差唔過三個月,最大都係十一個月,Ambrose唔知係最細定尾二細喇,所以見其他bb都識嘅野Ambrose唔識我又唔覺得好緊要,响屋企玩多d咪得囉!同埋我始終相信放野入口係佢要去探索去認識,又或者係佢牙痕,總之呢個係佢嘅需要,我相信佢滿足左口腔期佢就自然唔會咩都放入口,時間問題!


玩完呢樣之後都差唔多時間,一個鐘嘅playgroup真係好快過,唱埋tidy up bye bye歌就正式完結!


Ambrose第一次上playgroup都算係咁喇,無喊無扭計要抱住痴住先得,某個程度上我自己覺得evenplaygroup玩遊戲未必真係好有得著,因為今堂教嘅野我地自己响屋企都有玩過差唔多嘅,不過可以俾Ambrose同其他差唔多大嘅bb一齊玩,從玩嘅過程可能學到social skillsproblem solving skills都係一件好事,希望佢玩多幾堂可以train到佢自己一個人都可以玩一陣,唔使無時無刻都要有人陪玩就好喇!


沒有留言:

張貼留言