2010年5月29日 星期六

Dr Poon Playgroup

以前諗都無諗過要自己嘅bb咁早返playgroup,覺得要bb得果幾個月人仔返學都傻嘅,我又唔係要栽培bb好叻好勁,好似無咩必要咁細個返學!到自己陀住Ambrose開始成日上網睇資料上seminar,發覺而家嘅bb普遍都會返playgroup,已經好common。而且playgroup並唔係我想像中係咁學術嘅野,只係一d親子時間可以同bb一齊玩,去學同佢玩d咩嘅遊戲可以鍛鍊到佢嘅大小肌肉、認知能力、平衡感、空間感等等,呢d就係而家好興講嘅感覺統合。感覺統合嘅訓練對bb黎講都好緊要,原來話感覺統合有偏差嘅小朋友可能會有唔同程度專注力問題,例如過渡活躍、自閉以及各類型學習障礙。雖然呢d遊戲可能我地平時不知不覺都有同bb玩開,但其實玩嘅時候都唔知道原來遊戲本身對bb有咩作用。而一般人都會諗playgroup係幾嘥錢,因為又要俾錢,上堂又只係玩吓遊戲咁簡單,無咩實質野學到,好似有d俾人呃咁!俾著以前我都會咁諗,但係越睇得多越知得多,就明白到呢d遊戲嘅重要性,開始認真咁同Ambroseplaygroup上!


不過原來你想報都唔係咁容易有班,上網知道基督教服務處嘅幼兒潛能訓練班,好出名,以前一開班重要晨早去排隊,而家改左抽籤形式。我第一時間幫左Ambrose報名,點知得五百幾個位,我抽到去七百幾,即係無望啦!再睇吓並他啱佢嘅playgroup,知道Dr Poon呢個playgroup都幾多人去,除左小朋友真係學到野之外,聽聞Dr Poon都好細心去觀察bb有咩問題從而可以針對性地加強訓練某一方面,佢地係會上完八堂之後有report出番俾家長,並唔係玩完就算,最重要係好多playgroup都只容許父或母其中一個陪bb入去玩,唔可以兩個都去,而Dr Poonplaygroup係可以父母一齊入去玩,更加歡迎日間照顧者一齊上堂,我覺得好好,因為我唔可能上完堂去教奶奶點同個仔玩,如果佢都有上堂,咁佢會清楚d點玩,同埋唔會好似我話點點點,而係個老師話要咁,俾佢信服d囉!當我想去報Dr Poon嘅時侯都無位,一係我自己同其他人自組一班,一係就等吓會唔會有侯補位。自問怕麻煩自組班啦,所以都係報左侯補,佢地有位先call我,好好彩報左無耐就有位喇,第一堂係 五月二十九日 ,Ambrose係九個幾月!


沒有留言:

張貼留言