2010年5月19日 星期三

九個月成長記錄

好耐都無updateAmbrose嘅成長喇,呢個呀媽真係懶到死!


Ambrose啱啱响六個月之前學識反身,自此之後都好鍾意趴响度瞓,攪到我地就無覺好瞓,成日要同佢反正番個身。六個月買左學習杯俾佢學飲水,不過係鴨咀頭,志在俾佢感受吓點啜水,不過佢正值口腔期,幾乎任何野佢都會放入口,俾個杯佢攞住就係咁搖,一係攞住俾佢啜就係咁咬個鴨咀,食個杯蓋,真係俾佢激死!加上發覺學習杯一定要舉起個杯身先啜到,Ambrose又唔係好識攞住托高加啜水,都令我好氣餒。


Ambrose七個月,開始熟習左反身,再唔係成日要樹起兩隻腳用力發埋一邊,而且佢重開始好似蟲仔咁“冷冷下”,主要都係不停扭動個屁股仔同頭仔企圖爬行咁。坐方面都好直好穩,印象中幾乎係最快學識咁,可能係之前一直無特別俾佢坐,見佢識反之後先俾佢自己坐吓,點知一日比一日坐得好。唔記得左幾時開始識得大人攤開兩隻手佢已經知道係抱抱,用番兩隻手伸出黎要你抱佢!食糊仔都斷斷續續試左個幾月,麻麻地習慣咁,唔太合作,健康院姑娘話可以試粥仔,原本想等Ambrose大多d先試粥仔,因糊仔營養好d,不過見奶奶好似好興奮咁可以試粥仔,咁就由得佢啦,試吓會唔會好d。學習杯訓練由鴨咀杯跳去飲管杯。雖然大部份飲管杯都標榜住八個月之後用,不過因為鴨咀杯要托高先啜到,咁樣實在對Ambrose黎講太高難度,對我黎講又好難控制,因為有一種鴨咀係要啜先出水,個杯倒轉少少都唔會漏水,一種係個鴨咀有洞唔啜倒轉個杯都會出水。前者方便少少,不過Ambrose係唔啜只係咬;後者係一倒轉少少而Ambrose扭黎扭去嘅話d水就噴到周圍都係!嬲嬲地去買左隻飲管杯,唔使托高就咁啜,點知一試先發覺Ambrose係識啜嘅,不過佢唔鍾意飲,皺哂眉咁,d水就响個口流番出黎!不過都叫好,識啜,起碼都知佢唔係唔識,係唔鍾意先!攞野已經好叻,左手交右手,右手交左手,一隻手攞住野再俾多一樣佢,佢唔會好前之前咁放低一樣去攞一樣,而係識用第二隻手去攞埋!


Ambrose接近八個月,已經可以爬喇,不過係好似條蟲咁“典吓典吓”兩手兩腳撐撐吓咁去,有時搵玩具引佢爬,見佢好有興趣想衝過黎攞,已經成隻蜘蛛俠咁有趴响度嘅姿勢,一隻腳伸直左,另一隻腳就死都唔伸出黎,係坐响度繞住腳咁,然後就望住個玩具作思考狀,好攪笑!依我推測,Ambrose係鍾意坐响度玩,但係佢未識爬完之後自己坐番,所以我估佢見到玩具唔撲埋去,個姿勢係界乎坐同爬之間咁,係因為佢唔想典到去個玩具度無得坐响度玩,哈哈!粥仔嘅進展唔太好,試左唔同質地唔同味嘅,甚至乎唔同時候餵都試過,唔見得佢鍾意食,餵一餐好似打仗咁,周地都係粥,成面成頭都係粥,甚至乎自己d頭髮都係粥,激死人!自已搽奶樽飲奶,呢樣野之前我地一路都想教佢,不過一路都無教到,突然間有一日老公諗住教,將Ambrose平時其中一隻手攝响大人背後伸番出黎,重同佢講自己渣奶樽飲,好神奇地Ambrose自自然然就識,一take過攪掂!我諗佢一早已經識,係我地無俾機會佢試,重諗住佢會好似渣玩具咁一搽住就起勢搖,實飲唔到,點知佢又知唔搖得咁,搽住定定咁啜,只係擰吓擰吓有時甩左咁,不過真係唔多,呢一樣野真係令我地好驚喜呀!


Ambrose今日九個月,佢已經識得爬,不過依然唔係四點落地,左手右腳咁爬,而係趴响度用兩手一齊撥前一路向前行,有時見佢有標準爬行(即四點落地)嘅姿勢,不過只係可以維持 一兩 步就又變返一條蟲咁行,哈哈!佢已經識;由趴變坐或由坐變趴,同埋扶住物件自己企响身,活動能力更加大!之前佢未識扶物自己由坐變企,麻麻就鍾意抱企响牆前面等佢挨住幅牆,我地叫罰企,因為佢挨住企唔會跌但係佢又坐唔得番低,佢會求救咁伸兩隻手出黎想人抱佢,而佢係唔會撲前,只係伸手!我地以為佢唔敢撲前係因為佢知會跌,但係唔知邊日開始佢終於忍唔住成個人撲前,咁當然我地即刻接住佢啦,自此之後可能佢知即使自己唔伸手求救只要向前撲,我地自然會接住佢。而家,當每次想罰佢企嘅時候佢都特登撲前喇,好似以為我地同佢玩咁,激死!識得搵人,知道麻麻成日會响廚房整野,成日一個人玩玩吓唔對路就爬去廚房“莊”,其他房佢又唔去架喎!粥仔依然係麻麻地,叫勉勉強強代到一餐,不過呢一餐都唔係易餵!飲水比之前一個月好左,起碼有時啜左真係有飲到,不過有時都會“boo”番出黎,出街斷斷續續咁餐與餐之間餵都可以飲到30ml即一安,當濕吓口都好啦!發音方面都係同之前六七個月時差唔多咁,唔記得佢幾時識發“爹爹爹爹喇,感覺佢發左好耐,佢爹爹就開心,成日話呀仔識叫佢,不過我覺得呀仔只係識發個音而唔係真無識叫囉,因為佢見到其他人都爹爹爹爹爹架啦...


九個月大嘅Ambrose依然keep住每個月都要搵吓醫生叔叔,我地叫佢“潺仔搴”!而家食藥都係會喊到拆天,唔會因為食慣左而放鬆!不過早兩日用針筒餵猴早散俾佢時佢又好安靜咁食哂喎,好神奇!


沒有留言:

張貼留言