2010年12月15日 星期三

幼潛

原本我係好想記低Ambrose上每堂幼潛嘅情況,但係呢個媽咪實在太懶喇!頭一兩堂寫唔切,之後想寫時記憶又開始模糊,再過多 一兩 堂之後,就覺得一次過寫番哂好難,倒不如一次過寫番個總結罷啦!


其實十堂入面我地只係無上一堂,果堂重要係可以影相嘅添,好可惜!開頭上果兩堂我同爹爹都有輪流入房同Ambrose玩,原來大家都不期然對個姨姨無好感。我覺得佢好似好惡咁,無咩笑容,我有一堂唔記得帶手冊,佢已經燶面叫我下次一定要記住,攪到我之後去上堂都好大壓力,成日就係要自己記住本手冊!同之前上Dr Poon唔同,果度係好正面好多笑容不過就有少少混亂,可能我地上堂時bb重細啦,呢度就好似嚴格d,唔係只係玩咁!而爹爹就話覺得個姨姨有d不可一世咁,覺得你地d人個個仆黎上我地d堂,覺得自己好勁咁喎!


不過之後再上落去,我開始發覺雖然幼潛呢度好似唔同出面playgroupmusical同玩吓hea吓居多,呢度真係上堂嘅地方,家長同bb一齊去學點玩遊戲去幫bb訓練大小肌同social skills等,姨姨教左玩咩遊戲之後,自己玩一陣,佢係會逐個埋去睇吓同糾正番,係幾有用,只係個姨姨coold,我覺得都接受到。同埋最唔同嘅係呢度如果玩玩具,或者有一d野好吸引bb嘅,姨姨唔會即刻俾bb得到,一定要佢地坐靚靚數十吓先得到,目的係訓練佢地耐性同專注力,如果出面嘅playgroup一定唔會咁!呢方面我都比較欣賞,雖然我都要花九牛二虎之力捉實Ambrose,要佢坐靚靚,要佢耐心等待,但過左兩三堂之後,佢都有時做到,我覺得係進步,亦都開始覺得雖然呢度感覺嚴格一d,但呢度係可以學習跟rules,其實係好嘅!


幼潛上到後期時我地發現Ambrose真係實在太鍾意掉野,好多時佢會摷哂佢書櫃嘅書同咭出黎散落一地,所有玩具倒哂出黎至安落,倒左出黎佢其實又唔係玩,只係要成地都係一片混亂佢先歡喜,我都不知幾煩惱點解佢要咁做!响好無助嘅情形下,有一堂落左堂之後我留响度問姨姨睇吓有無問題同點可以幫到改善,點知佢又出奇友善咁安慰我同教我方法,我覺得好好,因為呢度唔係真係收左你錢之後上堂玩吓hea吓就算,即使有我呢d課堂上無cover過嘅問題,我去問佢意見,佢都會理我同幫我,所謂親職教育,係真係教育家長點去培育小朋友,呢度就係一個咁嘅地方。呢一次傾談之後,雖然我好難實行佢教嘅方法,但有少少都可以做到,而Ambrose都仍然係掉野,但感覺比以前好像改善左少少!我對幼潛亦因此比較推祟!


課堂最後一堂係做評估,呢堂係可以影相,但我完全唔記得左!一入課室就見人人都揸住單鏡機,先醒起影相!重要呢一堂係可以父母兩人一齊入房同bb玩,都唔知點解我會唔知!重要一開始原來頒畢業證書,好慘,我無相機,爹爹又在樓下等位泊車,到Ambrose出去攞張證書時,都係其他家長幫我影相,而Ambrose人生第一次咁正式攞證書(之前Dr Poon都有證書不過係派嘅)爹爹竟然錯過左,我見勢色唔對都急call爹爹快d是但搵個位泊好車上黎,都係趕唔到!好彩影大合照都趕到,不過我地都無相機,真係嘥氣!


呢堂做評估係逐個逐個做嘅,所以未做時都係free play,同埋之前姨姨已叫我地預備咁多同學仔嘅小禮物比bb呢段時間逐個去送, social time,我就係成日都驚自己唔記得買同攞呢d小禮物,滿腦都係呢樣野而唔記得左可以影相呢樣野,俾爹爹怪責我咁無記性,激死人!


Ambrose第二個做評估,我開頭重以為坐埋去要聽姨姨叫做咩做俾佢地睇,睇吓識唔識,點知原來唔係,等我之前都好擔心Ambrose做唔做到,事關我自覺佢小肌肉比大肌肉係差d,一d細動作佢係重未做得好!原來個評估係個姨姨根據佢十堂嘅觀察對Ambrose有個總結,我估唔到班上有成八個bb,佢竟然都睇到Ambrose嘅野,重要係我自己都認同嘅,不由得令我對佢改觀!太濕碎嘅comment我又唔太記得,不過佢話遲d有份written report會收到,幾好!姨姨話佢大肌肉都ok,不過行都未係好穩,雖然我覺得Ambrose都係但我以為個個bb都係咁上下添,佢講出黎可能係未夠掛,佢有suggest我地多dAmbrose去公園行石“駁”令佢嘅平衡感好d!之後佢提到Ambrose嘅專注力响呢個階段係好好,叫好突出添,其實都有少少“R”頭,我地一向都覺得Ambrose專注力麻麻,睇故事書成日又走左去,玩玩具又玩吓呢樣又攪吓果樣咁,呢d都叫有專注力咩?!不過姨姨同我地講呢個時候嘅bb要佢地坐定定一分鐘都幾難,佢話佢留意到Ambrose係真係可以專注聽佢講咩野,同埋雖然有時佢會自己行左去,但一陣之後佢又會自己返黎再聽。佢咁講之後我又再諗起上堂時Ambrose真係有聽姨姨講野,姨姨有玩具同野食話邊個想要就舉手,Ambrose通常係第一個;姨姨講野,雖然有時佢係會企起身,但佢唔會走出去攪。最重要係點名或者輪住出去玩或者攞玩具,Ambrose通常都係第一個舉手,但果時我發現姨姨唔係即時俾佢,有時重要俾左遲舉手嘅bb先俾佢,點名重係一堂比一堂後叫,但Ambrose都無野,會等無扭計。而家咁諗唔通姨姨就係覺得佢專注力好所以刻意遲d俾同點佢名?!真係唔知,不過聽到佢咁講都好開心,可能我地對佢要求高所以唔覺佢專注力好啦,咁如果以佢年紀黎講係好,咁我地都要調節番我地對佢嘅要求喇!哈哈!


上幼潛覺得幾好,我重同Ambrose報埋下期,抽中左,不過地點就要去到觀塘咁遠!


沒有留言:

張貼留言