2010年12月18日 星期六

牙仔屎

呢兩日Ambrose都唔知點解係咁痾,原本一日一次至三次正常,而家係一日七至八次,重有少少潺咁!至慘係佢半夜瞓著左無啦啦都會痾,半夜同佢換片抺pat好慘架麻,最慘係佢pat pat痾到定腌到紅哂,同佢一洗pat pat佢就喊到死去活來,係咁典唔俾你整佢,真係好慘!


奶奶話佢呢d叫牙仔屎,即出牙會係咁!但我又唔覺Ambrose有牙要出咁!上得網多同聽人講,小朋友出牙可能牙痕會搵野咬,d野污糟有菌就會肚痾,再見之前有個朋友仔都係咁醫生都無藥俾到,話痾清就無事,我地都無諗住睇醫生。


之不過上網有人話驚痾得多會脫水,我地都係唔放心,啟思面試完後就去左睇醫生!


我奶奶好好笑,同醫生講Ambrose出牙仔屎怕唔怕,醫生咪同佢講無牙仔屎呢樣野,只係小朋友鍾意放野入口咬,食左d污糟野至會痾,同出牙係無關,只係有時小朋友牙痕會搵野咬,有菌至會痾,兩野係無必然關係,醫生話Ambrose唔係出牙,係腸胃炎!


對於牙仔屎concept我一向都知,而且都唔係無講過係點,不過奶奶係要相信有,我都無辦法,而家經醫生咁樣一講,佢先至完全明白無牙仔屎呢樣野,真係為我平反左呀!


不過Ambrose好似睇完醫生之後出奇地無咩野喎,都只係食左一次藥!佢都係掛住陳醫生架喇,係都要睇一睇佢至安落嘅!


沒有留言:

張貼留言