2010年12月17日 星期五

啟思幼稚園面試

今日Ambrose要去啟思面試,雖然啟思唔係我第一心水學校,但因為位置在樓下,返學都唔使五分鐘,而心儀學校要夠歲半先可以交表,兼且只收到八月bbAmbrose勉強趕得切,但歲半先交表五月先面試,相比其他學校已經進行面試更有一d有埋結果,心儀呢間都有d凍過水,所以啟思如果收,都係一個唔錯嘅選擇!所以對於呢個面試我都有少少緊張!


Ambrose著靚靚斯斯文文去學校,一入去就見到奶奶個朋友,佢地寒喧一番,又撩Ambrose玩,不過Ambrose無見過佢地,加上佢未瞓覺,狀態麻麻,個呀嬸又大大聲,都幾煩,我係Ambrose都唔鍾意佢地啦,Ambrose唔啋佢地避去我地度,呀嬸又大大聲話佢渣渣,我唔係覺得自己個仔好叻,又唔係唔鍾意人話自己個仔,不過我覺得你做得幼稚園都應該知道小朋友係怕生,你一埋去就想佢接受你真係唔得囉,重要咁大聲話佢渣,我覺得佢咁樣惡攪Ambrose,都唔知會唔會刺激佢扭計兼且面試時表現差添呀!為左分散注意力,同埋避開d“煩”音,我同Ambrose去左隔離個爬架度玩,希望佢玩得興起會無咁吽,生猛少少同埋有番平日嘅笑容,但係無瞓覺就無瞓覺,都係比較吽一d


玩左無耐就叫名入房喇,都好快!我地坐低左發現房入面計埋我地有兩堆人,果堆應該係面試緊嘅。我地坐定左一陣之後,個朋友遲黎都入埋黎等面試喇!點不知有個老師好快行埋佢地度開始左,而我地坐左响度就無人理。眼見有兩個女人在遠處背對住我地傾野,但又有時望吓過黎又轉返去,我就覺得有無攪錯,要我地入黎等都唔緊要,點解人地遲黎重遲入房都快開始面試過我地,要知道要一個咁細嘅小朋友坐响度咁耐都真係好考定力架麻,雖然响張台度都有d玩具氹住Ambrose!等呀等,其實個心又嬲嬲地,面都好想黑出黎,但呢個係面試,又唔知果兩個人係老師定係雜工,見有d家長講出面d名校幼稚園都睇好多野,考左你都唔覺,,我都唔敢黑面,驚俾人見到丫麻!


終於果兩個女人其中一個攞住份form行埋,望住Ambrose問佢叫咩名,Ambrose得果十六個月人仔,唔好話名啦,佢都未識講其他野啦!加上個女人又眼定定係咁望住Ambrose問佢,我覺得Ambrosed怕左佢,個女人問左幾次Ambrose都無反應,場面都幾odd架,我咪唯有出聲代Ambrose答係呀我個名叫楊XX呀!之後個女人係咁話Ambrose好似女仔呀,重話咩見張form寫係男仔但有個女仔坐左响度喎,我真係好想講頂你囉,一入黎佢有人已經俾張名字大label貼左响件衫度,你覺得佢係女仔,而我地又坐左响度等咁耐,你唔識睇吓label上面個名架咩,怪不得我地等左咁耐都無人理啦,佢就掛住傾計,睇都唔睇吓我地叫咩名,重行埋黎起勢咁話Ambrose成個女仔咁,唔知原來係佢,講到好似係我地唔啱咁,不知幾慶呀!一輪咀講完之後佢又再眼定定去研究Ambrose個樣,都幾乞人憎,做咩啫,係咁望,而家面試幼稚園之麻,又唔係選美!之後佢又話Ambrosebaby喎,都short short地架,佢雖然都歲幾,不過點計佢都真係一個baby喎,你咁話佢好baby,係咪即係話我個仔望落咩都唔識咁丫,佢唔啋你或者唔理你都好正常啫,我唔覺得佢唔啋人有咩問題喎!


之後個女人就撩Ambrose玩台上面嘅玩具,其實都只係放响佢面前睇佢玩,佢又係牛咁眼眼定定望,唔出聲,都唔知佢想點!突然間問你佢平時鍾意玩咩野,咁Ambrose都無話特定玩d咩,成日流流長佢咩都玩哂架啦,咁佢好明顯對動物有興趣,咁啱Ambrose又係玩緊台上lego動物,我咪話佢平時玩動物多,揸住行行行囉,咁講好似好扮野,因為咁啱佢又真係玩緊,不過我都係講事實!問左呢句之後,佢又無野講!又係dead air咁望住Ambrose玩,無啦啦又彈一句出黎,問平時邊個湊佢,答左佢係奶奶湊,佢又無出聲!我覺得佢覺得Ambrose表現麻麻地所以走黎問邊個湊,係咪我地involve得少咁,我都有少少不滿!因為如果佢係真係想知我覺得佢應該都會有follow-up問我地平時陪佢多唔多之類問題,但佢無問,我直覺佢睇完Ambrose表現之後make左少少assumption,再開口問我地confirm一下,問左原來係佢心目中諗嘅野咪唔問落去囉!再之後就重嬲,佢無啦啦問Ambrose平時响屋企講唔講野喎,十六個月人仔,我唔知點為之講野,我話佢成日一大堆外星話,係成篇咁一連串唔停,佢就問Ambrose有無講一d有意識嘅野,SHIT!咩叫有意識,我真係唔知,其實佢係咪想問Ambrose識唔識講野咋,佢係咪見Ambrose一路唔聲唔聲自己玩又唔理佢覺得佢係自閉呀,都痴線架!佢不如直接d問好過啦,真係嬲呀!


之後咪又係眼定定望望望,無野講!後尾台上有一籃珠仔同電線,個女人咪同Ambrose串珠仔囉!其實幼潛都串過通粉同飲管粒,Ambrose都做到,我都唔太擔心,不過似乎係個女人覺得Ambrose唔識,佢一手揸住條電線,要Ambrosed珠仔入去,但其實係佢自己隻手郁去就Ambrose粒珠黎令Ambrose成功串到,一路串佢都係唔出聲望住,我好想同佢講Ambrose係可以自己揸住電線同珠仔自己串架!基本上,佢俾我嘅感覺係佢唔覺得Ambrose可以做到d咩,因為佢重係好baby,同埋佢唔出聲!其實我覺得Ambrosepart表現唔錯架,因為串珠仔係同個女人有互動,佢都無抗拒,好合作咁做,重要有一粒珠仔跌左落地,佢念念不忘成日望個台底好想去執番好佢,只係個女人無叫佢咁做,唯有爹爹執起!同埋個女人叫Ambrose俾珠仔我同爹爹同埋佢,Ambrose都有做到,我覺得已經算唔錯喇!


再之後個女人問我Ambrose識唔識眼耳口鼻果d,我話佢識,個女人就叫我叫Ambrose指出黎!Ambrose都成功指出我地要求佢嘅部位,呢part佢又係表現唔錯


其他都唔記得做過d咩,係佢無啦啦話重有咩問題問,我至覺得頭先嘅一切原來係已經開始左面試,佢唔係d校工走埋黎撩Ambrose玩!我問左少少問題就無咩好問,佢話我地可以出去玩吓喇!我重好緊張咁同Ambrose企起身,要佢推番好張椅子先好行,點不知個女人企响身好似有同我地講再見(都唔sure有無喇),之後佢望都無望我地就行左去!有人話出面d學校都會睇小朋友推番椅子回原位,呢個係加分位,好明顯,呢度唔需要,做左都唔會有人欣賞!


出左黎之後我同爹爹講開,佢話佢唔知果個女人係老師,佢唔知面試已經開始左!我都有呢個感覺,起碼佢坐埋黎自我介紹係咩老師都無,一黎只係問Ambrose叫咩名,又唔見佢有mark野,又唔覺佢問d咩野,我地只係坐左响度咁,真係唔知呢d就係價值三十元嘅面試費!爹爹話個女人直頭全程用手托住個頭黎睇Ambrose,佢唔講由至可,我都唔知佢係全程托,我只知佢好似有托,佢俾我感覺係我個仔表現麻麻,好悶,佢好唔耐煩咁,爹爹一講我真係火都黎埋,一出門口我地已經話呢間收Ambrose我地都唔會去讀架喇!呢d老師咁無愛心又無禮貌,送個仔入去都驚俾佢地教壞啦!


出奇地,當我地同奶奶講話啟思收我地都唔會去讀時,佢非常贊成,重話啟思唔好,至於點解咁講,佢就唔肯講喇!等我重報埋佢個歲半playgroup,好期待可以响屋企樓下返playgroup咁爽架麻,而家咁都唔知去唔去上好喇!


 


沒有留言:

張貼留言