2011年5月21日 星期六

2011年5月21日

今日爹爹同事帶我地去配平眼鏡呀!早上十一點响碧堤會合,同事陪我地食早餐之後重帶我地入會所嘅playroom玩!Ambrose就開心啦,果度全部都係軟墊玩具,唔怕整親,佢左行行右行行,不知幾開心!Playroom入面有個小丑造型嘅大滑梯,原本Ambrose驚小丑,爹爹係咁氹佢上去slide,點知一slide就愛上左!條slide又長又滑,平時Ambrose玩親slide都會啜住唔係好“線”,呢條真係夠哂滑,夠哂刺激,可能係咁,佢愛上左,重自己爬上去再玩!哈哈!  


玩左一陣就出發去配眼鏡,同事之前一直都同我地講間野都幾“up dup”,但去到真係再比想像中重“up”,雖然如此,媽咪都好勁,在櫥窗選左同一牌子幾款鏡架出黎之後,一戴上就已經可以敲定要邊款,前後都無五分鐘,好快!到爹爹選鏡架,佢就無媽咪咁快喇,不過都係選左一陣又攪掂埋!媽咪驗眼時Ambrose帶住副黑超走入黎俾我睇,要我讚佢靚,不過又真係好型,副鏡係兒童黑超,真係好fit,不過成二百蚊,對於現階段嘅Ambrose黎講,真係可能戴唔夠一日就整爛,又或者新屎坑肯戴一陣就唔戴,所以即使又型又fit,媽咪都係無買俾Ambrose,等佢再大d先啦!最後媽咪再選多副黑超,即時戴走,媽咪要開始好好保護眼睛喇!三副眼鏡,分別係coach近視鏡,不知名變色近視鏡加Ray Ban太陽眼鏡,埋單只係二千一蚊,好抵!  


配完眼鏡行左一陣就返屋企,小休一下再出發上shining garden playgroup。今日主題係family,生字有:grand pa/ grand ma / daddy / mummy / baby / sister / brother  


今日本來plan左去姑姐屋企bbq,不過二表姐發燒要休息,最後改左返良景韓國燒烤!


 


沒有留言:

張貼留言