2011年5月6日 星期五

白內障晶片手術

今日係媽咪手術日,我d大假無哂,要去到八月先reset番,所以今日好無奈都要詐病唔番工,陪媽咪做手術。我地無選擇去醫院做,只係响診所做,因為平d,同埋就算响醫院做都係要即日出院,咁不如診所做唔使俾醫院賺咁多啦!  


姑娘要我地十一點九到,但佢話真正做手術時間係一點鐘。今日我地早左少少到,去到簽吓紙同滴眼藥水,等左個幾鐘,見前面嘅人都同姑娘所講做半個鐘左右,點知媽咪好快,四、五個字就出番黎,真係極速呀!見媽咪隻左眼皮比平時腫左少少之外,好似唔覺有咩唔同,係可能滴左好多眼藥水,隻眼水汪汪咁!佢一出黎重同我講點樣點樣,我驚到叫佢唔好同我講係點,哈哈!醫生話做完手術可以正常活動,行街睇戲食飯無問題,不過媽咪聽其他人講咩都唔好做,又唔可以烏低身,總之好似人地坐月咁咩都唔做得咁,真係點講佢都唔會聽。所以,做完手術我地咩都無做,野又無食,即時開車返屋企叫外賣食同抖吓。我陪左媽咪個幾鐘,見無咩野可以幫手,都係快d趁有少少時間,去左剪頭髮,睇醫生攞醫生紙同埋買衫,嘻嘻!


1 則留言:

  1. 您好呀,因為我爸爸都要做白內障手術,想請問您手術係邊度做同埋價錢,覺得呢個E生可以推介嗎? 術後的情況如何呢? 感謝您.

    回覆刪除