2011年5月3日 星期二

眼科檢查

前排我陪媽咪驗眼,得知原來媽咪眼睛視力唔好嘅原因唔係我一直以為嘅青光眼,而係一直已知嘅夜盲症,真係有d驚訝!因為一直以黎都以為夜盲症係名符其實咁夜晚睇唔到野,但原來夜盲症係會慢慢令眼睛退化,損壞眼睛視野,重會好易伴隨青光眼同白內障,而媽咪其實就只有夜盲症,無青光眼,眼壓無問題,係有白內障囉!多口問醫生關於夜盲症遺傳問題,因為一直以黎都話係傳女唔傳男,但近年發覺有個表哥病發,真係有d擔心,上網睇呢個病又唔太多資料咁!  


原來醫生話夜盲症遺傳係可以以唔同形式出現,唔分男女,可以隔代,大部份患者係三十至四十歲時病發,未病發前係無野可以驗到出黎,病發左亦都無藥可醫,聽完真係好灰!咁即係話即使我而家無事,都唔可以保證一年後、五年後甚至十年後我都係無事。我只有等,等有一日發覺夜晚睇唔到野,先至知自己有無遺傳到!咁即係話,即使我無事,即使Ambrose係男仔,都唔可以保證佢對眼可以永遠都明亮,佢望出黎嘅世界永遠都廣濶清明!一直以黎睇住媽咪眼力唔好,真係受左好多苦,生活上亦都有好多限制,我以為自己而家無事,呢一世都可以無事,但係而家有人做黎話我知,唔係架,而家無唔等於你無,只係可能未出現。我真係難以想像自己有一日都可能好似媽咪咁,好多周邊嘅野都睇唔到,睇嘅野矇查查,因為咁樣成日撞傷跌傷,因為咁樣而受盡白眼,因為咁樣而唔好可以去好多地方!如果話唔驚真係呃人,有邊個會想咁樣過人生,但作為一個母親,除左擔心自己將來要依賴其他人而活,更加擔心嘅係Ambrose,唔論將來係一個咩社會,作為一個男仔,比女仔更要有承擔,更要有能力照顧到自己,我真係唔願意去諗如果有一日佢會好似媽咪咁,佢又可以點面對同自處呢?如果一定要有人受嘅話,我寧願果個係我,唔係佢!  


今日就聽醫生話,去左做眼科檢查,結果醫生話我對眼好靚,暫時未見到有夜盲症嘅痕跡,不過為左安全計,都要每年驗眼。


沒有留言:

張貼留言