2009年6月10日 星期三

出左醫院幾日,開始喉嚨痛,真係邪!唔睇醫生由至可,一睇就開始咳同流鼻水,重要係一發不可收拾,邪上加邪!攞左日病假,乖乖响屋企食藥,d藥一食左唔夠半個鐘就超眼瞓,好似就黎暈咁,係收到鼻水,不過唔知點解瞓唔到覺,好辛苦!返左一日工,係咁咳,雖然有戴口罩,都唔係幾好意思,咳到我個肚都扯住痛,頂唔順都攞多一日no paid病假休息,醫生本來俾兩日我架,不過成日病假又唔係幾好,又無錢,所以都係休息多日就算!奶奶叫我睇中醫,我成日覺得中醫慢d,啱調理身體,有病都係西醫快,不過半推半就又睇中醫又睇西醫咁,西藥又唔敢食太多,所以都係臨瞓前先食,中藥就夜晚食,攪到亂哂,都無起色!最後都放棄兩様都唔睇!

 

咳左成個禮拜,好辛苦,日日都要响公司戴口罩,又扯住個肚,都係就去睇多次中醫啦,唔得就算!點知好神奇,食左一、兩次藥已經好得七七八八,所以今次好神心咁乖乖執多幾次藥快d好番,咁小b就唔使成日俾我嘈住哂啦!

沒有留言:

張貼留言