2009年6月18日 星期四

葡萄糖耐量檢查

 
今朝要返贊育做「葡萄糖耐量檢查」,俗稱糖水測試,睇吓有無糖尿病。之前知道要做呢個檢查都驚架,事關見Ellen Law都唔使做呢個檢查,而自己又要做,不期然擔心係咪我重得太快,所以要驗吓。後來問過人又上過網睇,原來即使係公立醫院,做嘅產檢都會有唔同,有d公立醫院係唔會同你做糖水測試,除非醫生覺得你有potential啦,而贊育就將呢項檢查納入為常規檢查,即係人都要驗,咁我都安心d

 

之前上網睇吓呢個糖水測試係點做,原來係要你之前果晚十二點後唔好食野,一早空住個肚就抽血,之後要你飲一杯超甜糖水,過兩個鐘再抽血,期間如果有嘔,就要再約期做過。上網d媽咪都話杯糖水勁難飲,而且之前果晚同朝早又唔俾食野,好多人都驚飲完會唔舒服,所以我都想老公陪我去,以防萬一,好可惜佢呢排無咩假,有都要留番我生嘅時候用,所以最尾我都係自己去。我平時一d都唔好甜野,唸起杯糖水我都好驚,求神拜佛千祈唔好嘔,如果唔係又要再飲過就慘喇,重要嘥錢又嘥時間驗過!

 

九點半已經抽完血,攞左杯糖水返位度飲,杯糖水其實exactly係一杯外賣凍飲杯大小,望落好似都唔太難飲哂。可能已經餓左好多個鐘啦,第一啖飲落去都ok,因為杯糖水應該加左少少檸檬汁,所以飲落有d似暖檸水咁,我登時個心都無咁謝,重有d開心,點知飲多兩啖就頂唔順,真係飲唔落,望吓其他人又好似無咩野咁,係咪我嘅問題?!其實飲果杯糖水都無人監住你,有一刻我心唸飲唔哂掉左都無人知嘅,好想即刻掉左杯野就咁等抽血,不過咁做又好對唔住小b咁,唯有頂硬上。成杯飲哂之後,即時覺得好飽,個胃好頂,我好驚嘔呀!我即時行近d厠所,驚一嘔就趕唔切,到時成地都係就瘀爆!坐左一陣,無嘔,不過都超難受!重要呆坐兩個鐘等抽血,又鬼死咁眼瞓,勁慘!果度又唔係幾收到電話,想搵人講吓電話都唔得,好彩呢個時候有廣播話樓上三樓有產前講座重有位,有興趣嘅媽咪可以去聽吓,我一個講座都無去過,咁難得有得去聽吓,消磨吓d時間都好,拿拿聲仆上去啦!果然,時間過得好快,講座都未完我就夠鐘落番去抽血喇,個講座都有d用,起碼都知道入院要攞d咩!

 

抽完血就走得,姑娘話有問題會响十日內通知喎,無電話即係無事!唔記得問十日嘅定義係十個工作天還是就咁數十日.....不過,算啦,做完就算!

沒有留言:

張貼留言