2009年6月22日 星期一

探小b

自從四月尾去私家照結構後都無再見小b喇,雖然五月頭都响政府照過,不過政府嘅野,真係係咁易,之前入院照左幾次都係醫生睇我無得睇,所以正式黎計,真係有兩個月無見喇!今日終於到私家覆診嘅日子,我同老公都好心掛掛,因為之前肚痛入院又無咩原因咁,政府嘅醫生又唔會同你講咁多,所以有咩問題我哋通常要等睇私家先問到。今日最主要想睇吓小b有無事,胎盤有無昇返,同埋問妊娠糖尿病嘅問題!

 

去到診所都好多人,但都唔使等好耐就到我!入到去,巫醫生問我近排點,我都有講番入醫院嘅事,不過都無咩結論,只係話流血穿水或者係肚痛一定要入急症,呢d野我聽過N咁多次,都知。之後我話啱啱知有妊娠糖尿病,巫醫生問我係糖尿定糖不耐,我梗係有好多問號啦,都唔知咩黎,我唸住由頭到尾都只係聽過糖尿呢個term,所以就話糖尿,都唔曉得問佢有咩分別!巫醫生問我幾多度,我都啞左,唯有話我唔知,醫生無講,同埋當時我唔曉問囉!唉!有問到就好啦,可以問吓巫醫生係咪好嚴重麻!不過巫醫生聽到我有妊娠糖尿病嘅時候都忍唔住笑,重話之前我無咩重又擔心,可以肆無忌憚食野增磅,點知而家糖尿就唔得喇!佢知我要見營養師,就叫我乖乖哋跟住食,睇吓飲食控唔控制到血糖先,暫時都無咩結論咁,我哋就直接睇小b有無事先!

 

巫醫生照左一輪就話暫時睇唔到我嘅糖尿對小b產生影響,小b一切都正常,而家有三磅鬆d,算係中b,咁都無咁驚!因為其實由知道有妊娠糖尿病果日起,我突然間唸番起第一次政府產檢嘅時候,我嘅vivi測試其實唔pass,張tester嘅顏色係深紫,我見姑娘比併番d色,深紫已經係最尾嘅色,姑娘又無講咩,叫我即刻去多次vivi再驗多次,粉紅色,無變色,姑娘又無講咩野,就咁就當pass左!之後每次產檢都有驗vivi,次次都唔變色,所以都唔記得有過件咁嘅事!唔知當時點解會係深紫,又變番粉紅?!唔通當時就已經有跡象係糖尿但又唔係成日都驗到?果時只係十一、二週,如果當時已經係血糖高,咁而家先知咪好遲?!無計啦!贊育有驗呢項都算好,如果我去左第二間醫院做產檢,咁就未必會驗,更加唔會知道!而家小b無事,唯有聽日睇吓營養師講咩啦!

 

跟住巫醫生話我胎盤無昇到,等我之前feel到小b踢高左,重幻想緊個胎盤昇左,原來係小b大左,越來越有力,可踢嘅範圍大左。唉!確診胎盤前置第三期!巫醫生叫我預開硬刀,雖然距離預產期都重有兩個幾月,佢話睇我個情況都唔會昇,就算昇,因為我係第三期,成個出口都遮哂,昇左都唔會夠小b過喎!不過我會响政府生,所以都要再等政府certify至確定到開唔開刀!我忍唔住問巫醫生開刀會全身麻醉定半身,唸住佢之前响政府醫院做過,佢會知道,點知佢話要睇個別情況,而且間間醫院嘅做法唔同,佢都答唔到我!其實開刀我已經預左,但都係幾驚,如果全身麻醉,咩都唔知都好似無咁驚,驚都係萬一真係流血不止唔知醒唔醒得番咁,又無得睇住小b出世!如果半身麻醉,係可以見證住小b出世,不過好似好恐怖咁,因為只係唔痛,而我會好清醒咁知道俾人劏開個肚攞小b出黎再聯針,唔痛但你會知d醫生做緊咩,聽到d手術刀嘅碰撞聲,個人又只可以瞓响度,一定會有好多幻想,唸起個情境心都寒埋呀!唔知道半麻醉有無得陪產呢?如果有人同我講吓野都可以分到心無咁驚嘅!不過老公可能都重驚過我,起碼我瞓响度都只係睇到天花板,聽到聲,幻想吓d情境,如果有陪產,我唸佢係坐响度,咁咪可以睇到周圍嘅野囉?!到時可能醫生好唔得閒,要同老公急救左先,因為佢可能已經嚇暈左,嘩哈哈!!!

 

上次巫醫生話我用九月二號預產期小b就細左,用九月九號預產期就大左,所以攪到都唔知而家應該係幾週,廿九定三十呢?因為上forum話要開刀嘅話,通常都响三十八週後開,咁如果我真係用九月二日預產期嘅話,咁小b咪其實早過三十八週出世囉!我問巫醫生其實係咪可以改番預產期去原本嘅九月九日,佢話通常唔會再改喎,又會咁嘅?!咩唔係睇番小b實際幾大架?我覺得小b而家係偏向番九月九號預產多d,因為佢嘅頭圍肚圍大脾骨等等都傾向廿九週多d咁,我只係驚三十八週真係開刀,小b咪即係只有三十七週囉?!唉!醫生專業d嘅,佢咁講我唯有信佢啦!

 

睇完醫生,plan左去d樓上舖買野,點知落大雨,有遮都無用,被迫上左新世紀廣場行,一場出到黎,好過咩都唔行就走嘅!

沒有留言:

張貼留言