2009年6月27日 星期六

補品

我好多同事都已經係爸媽級,個個都同我講坐月好緊要,補得好嘅話會好過未生果時,因為坐月係一個重整體質嘅大好時機,我身體不嬲都麻麻哋,所以都好想藉呢個機會攪攪佢!不過自從知道好大機會要開刀,都有d沮喪,因為覺得呢個咁難得嘅時機真係可遇不可求,順產recover得快d,又可以早d補,開刀始終傷元氣,長d時間recover咁,唔知道會唔會重差過以前!不過無計啦,始終都要面對現實,開刀差唔多係九成嘅事!所以我呢排都好關注日後補身嘅野。

 

唸住去買定補品,點知奶奶又話唔使咁早買,又話佢屋企有,咁早買雪櫃無位擺喎!都幾失望架!我又唔係叫佢買俾我,我自己緊張d想早d預備吓,佢都唔明我有幾驚,梗係想做d野令自己安心d架啦!佢話佢已經買左d藥材,不過唔係自己買嘅始終無咁放心咁,唔係話佢唔肯買野俾我,不過自己去買,買好少少貴少少感覺安心d咁!媽咪都好著緊坐月嘅野,可惜佢對眼真係越來越差,自己照顧自己都有d勉強,重點幫我?!佢幫唔到我佢都好無奈,唯有靠奶奶同自己搵定多d資料先啦!

 

奶奶話唔使買野,咁我自己去買都無我符,所以唸住唔叫佢一齊去睇,點知無啦啦有日佢話想去海味街行,咁咪一齊去行囉!去到佢專注睇燕窩,我都好奇怪!因為不嬲佢都係鍾情花膠多d,而我就麻麻哋花膠嘅質感,不過係人都話坐月食雞食花膠都好,雖然我真係麻麻,但我唸住到時都會豁出去架喇!燕窩同冬蟲草係我成日都想買嘅補品,覺得可以取代花膠,哈哈,至少唔使餐餐花膠咁慘!而且燕窩好似對開刀埋口好d咁,冬蟲草滋陰,開刀都可以食,不過而家超貴,一両都唔知食到幾多次,買唔起喇!可能我成日講起買燕窩同冬蟲草,奶奶先會無啦啦又去睇,都好,了我件心事!不過我哋都唔識選,都係睇吓價錢同只選燕盞,最尾買左一斤,唔係乾燕,見佢响雪櫃一盒攞岀黎,話係批發嘅,都無量過係咪真係一斤就買左,唔知真唔真嘅,哈哈,不過買完真係安心d啦!奶奶話佢買俾我,我死都唔肯,費時啦!

沒有留言:

張貼留言