2009年6月23日 星期二

見營養師

今日終於係見營養師嘅大日子!自從知道有妊娠糖尿病之後,上網見好多人都要跟餐單食千八卡,我都已經打定輸數我都唔例外,即係會無啖好食!所以呢幾日我都無即刻戒口,反而食得就食,如果唔係就有排都無得食!

 

上到贊育營養部,見到有幾個媽咪已經到左,營養師叫我哋塡張問卷,大致係寫番平時大概食咩,同埋一日裡面係點食野。點食野都幾難寫,日日都唔同,份野只係寫一日,又要寫份量,例如肉有幾両,菜有幾碗.....不過我食野嘅pattern都無變,一日三餐,正正常常,所以份問卷嘅上下午茶同消夜果d位我都唔使塡,係咁易塡完三餐就交。交左之後,營養師會逐様go through,係當眾嘅!所以都知道其他媽咪點食野,都幾得意!

 

營養師go through我嘅問卷時都話我食咁少,係啦,食咁少都有糖尿,真係唔公平!不過佢話我可能唔夠纖維,真係難以置信,一向都唔太“好”肉只鍾意食菜嘅我,竟然俾人話食唔夠纖維,都幾諷刺!至於甜野,我都唔“好”,極其量我係唔鍾意飲水,鍾意汔水、檸檬茶、益力多咁,不過呢d凍野都飲少好多,係出街果兩餐先會飲檸檬茶,重要一定只係飲唔到一半,咁都糖尿,真係唸係咪攪錯左!營養師之後教我哋點食果千八卡,就係一日六餐,早餐、上午茶、午餐、下午茶、晚餐同消夜!好似好多餐咁,重多過我平時食嘅餐數,但係其實每餐都唔可以食得多!好似早餐咁,最多都係兩碗稀粥或者係火腿三文治或者係大半碗米粉或者一平碗通粉,個碗嘅大細係普通飯碗,同酒樓白飯碗咁上下!午餐同晚餐嘅飯量係五平匙,肉三両,一両等於一粒魚彈喎,菜無限!唸起都少啦!返工出街食好難食菜,俾我可以無限食都無用!五平匙飯真係一陣間都無啦!話就話每餐後有小餐好似上下午茶咁,但係一份小食都只係兩塊梳打餅或半塊麥飽加一盒奶或兩份水果,水果又有換算表,唔係你話一個橙就等於一份水果,一個市面上買到嘅橙已經係份半,四份一個火龍果叫一份,市面上大大粒嘅士多啤利四粒一份.....我飲唔到奶可以食yogurt,不過要原味無糖嘅!營養師俾左本書仔我哋,裡面有d食物換算嘅資料,即係我如果唔食飯食其他野嘅份量,一両肉又可以有幾多野可以食等,咁當然佢呢本書仔所舉出可以換黎食嘅野係好general,實際上好多情況好多種類嘅野就真係唔知點換,好難逐様去問!

 

當營養師go through緊點食野嘅時候,我聽到d媽咪講自己幾多度糖尿,原來個個都知得我唔知!果次個糖水testpassing rate係要7.8以下,有d媽咪原來都只係7.9咁上下,都叫啱啱唔合格,所以佢哋大叫唔抵,好好笑!我哋呢班媽咪原來都係餐後血糖高,餐前血糖ok嘅!營養師重話俾我哋知,之後入院食餐驗血糖個passing rate會低d,得6.8咋!臨走時我忍唔住問營養師知唔知我幾多度,佢就搵番我份record幫我睇,原來我嘅餐後血糖成9.9,雖然唔知算唔算高,但係知道人哋都係得七點幾、八點幾,自己就差唔多十,真係down爆!入院個passing rate6.8,好似好難過囉!

沒有留言:

張貼留言